Uitgerekend April 2022

Yes ik kan ook meeschrijven! Afgelopen maandag, maand na het verwijderen van m'n spiraal, een positieve test. We hebben al een dochter van 1,5 jaar.
Ik heb 18/8 mijn eerste echo, denk dat het nog wat vroeg is maar de vk had dat liever dan wachten tot na onze vakantie. Mijn eigen berekening is uitgerekend rond 7 april.

Gefeliciteerd allemaal!

Wat leuk om te lezen dat meerdere op 2 april zijn uitgerekend!
Dit wordt onze eerste kindje. In juni gestopt met de pil en al meteen raak. Iets wat ik nooit gedacht had. 4 dagen voor NOD getest en witter dan wit, vervolgens doe ik 2 dagen voor NOD een test. Ik dacht nog nah die zal niet positief zijn. Tot mijn verbazing was die positief.

Hi dames, 
Ook ik mag mij hier melden :) Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 28 jaar. Mijn eerste spontane zwangerschap was van een tweeling (2 meiden, eind september worden ze 2). Heel bijzonder als je in de stoel ligt voor de eerste echo en je hoort dat er twee kloppende hartjes te zien zijn. Ik ben dus nu ook weer zwanger. Ik heb een positieve test gedaan van de action en een paar dagen later van CB digitaal. Duidelijk een positieve test. De eerste afspraak staat al. Ben benieuwd, toch stiekem een beetje nerveus.. Stel je voor het worden er weer 2 :p We gaan het wel zien en als dat zo is, komt het ook wel weer allemaal op zijn pootjes terecht. 

Hier staat de echo 23 augustus gepland. Uitgerekende datum is 5 april. Ik vind het erg spannend! Behalve kriebels verder nergens last van tot nu toe.
Ik ben trouwens 29 en voor ons is alles voor de eerste keer.

Dag meiden mijn naam is Mariska ik ben 39 jaar. Ik ben morgen 5 weken zwanger na velen jaren proberen om zwanger te raken en vele trajecten, is het ons toch gelukt op de natuurlijke manier mrt een beetje hulp van gonal f?!.Wij vinden het heel erg spannend en hopen dat alles goed mag blijven gaan. 26e juni was de eerste dag van mijn laaste menstruatie. Volgens de be berekening zal ik dan 2 April uitgerekend zijn. Eergisteren was mijn hsg met 4 weken en 5 dagen 1003 ik hoop dat het goed is en zal blijven gaan.??? Ik wens een ieder ook een gezonde en mooie zwangerschap toe.

Hihi,
Ook ik mag me hier aansluiten, vanochtend positief getest!! We hebben al een dochtertje van 16 maanden en nu dus een positieve test na 5 rondes. Mijn cyclus was best onregelmatig en ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie was, maar ik schat dat ik rond 8 april uitgerekend ben. Ik ben nu trouwens 28 jaar.
Voor de geboorte van ons dochtertje al een miskraam gehad met 9 weken dus ik vind deze periode wel spannend. Behalve af en toe wat gevoeligere borsten heb ik ook nog geen kwaaltjes.
In ieder geval gefeliciteerd allemaal! En geniet van de tijd die komen gaat!

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb zondag een positieve test gehad en uitgerekend op 1 april. Tweede keer zwanger, helaas in januari een miskraam gehad. Ben nu enorm bang dat het weer mis gaat en gelukkig kan ik over minder dan 3 weken al de eerste echo krijgen. Super spannend! 
Groetjes Debbie 

Terug
Bovenaan