Uitgerekend April 2022

Ah leuk meiden. Gefeliciteerd allemaal!!! En spannend hè, voor een aantal nog een stukje spannender zelfs. ?
Ik ben overigens 33 & ons zoontje is net 2 :) 

Ik sluit ook aan! Gisteren een positieve test in handen. Uitgerekende datum waarschijnlijk 7 april. Heel spannend, begin dit jaar ons tweede kindje na 24 weken verloren. Hopelijk is ons nu een levend kindje gegund!

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb 26/8 mijn eerste echo! Jullie al veel last van zwangerschapskwalen? Hier valt het tot nu toe gelukkig nog mee, af en toe wat weeïg en gevoelige borsten. Dat weeïge had ik met mijn vorige zwangerschap ook alleen toen iets later.

Ah ik heb ook 26/8 de echo staan. Nog 0 klachten, dus vanochtend weer getest hahaha maar streepje is echt veel donkerder dan het weekend. Kan me van mijn vorige zwangerschap niet meer herrineren wanneer de klachten begonnen, maar waarschijnlijk horen jullie me over een paar dagen miepen dat ik zo misselijk ben enzo haha.

Hier wel echt last van allerlei kwaaltjes. Ontzettend veel last van m’n darmen en lastig naar het toilet kunnen. Heel erg moe en af en toe wat lichte krampjes/steken in mn onderbuik/lage rug. En soms een weeïg gevoel en gevoelige borsten. Van mij mag het wel wat minder, hahah, mja, ik weet waar ik het voor doe, dus zoveel moeite heb ik er ook niet mee ?.

Terug
Bovenaan