Uitgerekend augustus 2017

Cinder Poelman, sta er ook van te kijken dat de meeste zo vroeg mogen.. ik mag pas op 3januari ben op oudjaar 9 weken...

Hallo allemaal,

sinds gisteren een positieve test !!!

vandaag nog een gedaan gewoon even om het zeker te weten kon het niet geloven !

volgens mijn telling ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger en in de tweede ronde al raak dit is onze eerste zwangerschap heel spannend en nieuw allemaal !

morgen de verloskundige bellen om een afspraak te maken voor echo kan niet wachten om ons kleine wondertje te zien !

Charx, nou idd maar misschien als je in de grote stad woont is de wachtlijst langer? gefeliciteerd wendy dat is fijn dat het zo snel is gegaan. Maar of je nou een 2 jaar, 1 jaar of 2 rondes of doet het is allemaal net zo spannend

Huh had nog een hele lap tekst geschreven, weg. nou goed.

Mijn eerste zorgen zijn gekomen heb afgelopen vrijdag toch behoorlijk wat alcoholische versnaperingen gedronken en nu ben ik natuurlijk bang dat het consequenties  heeft maar goed kan het tij niet keren.

Nu maar hopen dat het eitje geen water schade heeft  opgelopen.

Nee woon zelfs op een heel rustige plek maar als op internet kijk is het rond de 10 weken dan heb je het beste resultaat.. voor mij kan het niet snel genoeg gaan wil gewoon zeker weten dat alles in orde is!

Hai Cinder, herkenbaar, ik vorige week zaterdag ook flink feestje gehad nog, maar ik ga er maar niet over piekeren. Hoeveel mensen drinken nog terwijl ze niet weten dat ze zwanger zijn.

Bij ons is het bij 8 weken gesprek bij vk en echo, maar dat schijnt overal verschillend te zijn las ik op internet.

Ik heb trouwens eerst de dokter gebeld, maar die maakt alleen een notitie, verder hoef je daar niet langs, dus ik zou als ik jou was wel je gynaecoloog bellen, zij kan dan wel aangeven of je naar een vk moet of niet.

Terug
Bovenaan