Uitgerekend augustus 2017

Door82

ik heb geen bericht ontvangen, bij verzoeken vind die ook niks. Ik sta alleen op mijn profielfoto, blond haar (gekruld) en trouwcorsage op gespeld. Hopelijk maakt dit het zoeken wat makkerlijker

De Facebook groep is aangemaakt. Het is een geheime groep die niet te vinden is. Als er meiden zijn die ook in de groep willen. Moeten jullie mij even een vriendschapsverzoek doen op FB. Dan kan ik jullie toevoegen

@ krulletje86:

slapen is echt waardeloos bij mij!

kom slecht in slaap, kan geen fijne houding vinden en moet veel plassen!

Heb jij hier ook last van?

Sharona, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd voor de fb groep!

seeee geeee, ik wil je ook graag toevoegen op Facebook. Heb als het goed is nu een vriendschapsverzoek verstuurd.

Niemand van je vriendenlijst kan dan zien dat je lid bent toch ?

Verder ben ik hier niet zo heel actief omdat ik namelijk alleen op de laptop kan inloggen om op de forums mee te kunnen praten. Op mijn mobiel geeft hij steeds een foutmelding aan. Erg jammer ..!

Ik heb zelf weinig last nog van kwaaltjes behalve dat ik wel erg moe ben. Val soms na het eten al in slaap op de bank. Ook heb ik af en toe een soort van steken/ krampen in mijn buik. Mijn man heeft het opgezocht en zei dat het zou kunnen komen door de hormonen en het rekken van je baarmoeder. Nog meer die daar last van hebben ?

Goedemorgen dames,

@Mari1 slapen is bij mij ook echt anders nu.. inslapen lukt wel het is meer dat ik middenin de nacht wakker wordt en dan weer moeilijk in slaap kom. Toevallig vanmorgen net weer in een hele diepe slaap toen mijn wekker ging omdat ik zo moet gaan werken :p

@Shaneen27 Ja die krampjes heb ik ook, met vlagen soms heel licht soms iets meer voelbaar. Ik had het inderdaad ook opgezocht en als ik het dan kan verklaren waar het vandaan komt vind ik het best logisch..

Hoi meiden,

Leuk om al jullie verhalen te lezen!

ik wil mij graag aansluiten bij deze groep. 1 december een positieve test gehad na een nogal lange nasleep van een mola miskraam. Aanstaande vrijdag heb ik de eerste echo,  erg spannend!

Hoe voelen jullie je verder?

Liefs

Terug
Bovenaan