Uitgerekend augustus 2017

<p style="text-align: left;">Wauw Daantj-e, toch wel verrassend lijkt me? Is de kans groter dat het een dooierzak is?</p>
<p style="text-align: left;">In ieder geval fijn dat alles goed is en je het hartje hebt horen kloppen!</p>

Hee daantj-e

super dat je een hartje hebt horen kloppen!

ik mag vrijdag, erg gespannen, hopelijk ook een kloppend hartje.

ik wil ook graag lid worden van de fb groep, lijkt me wel gezellig!

Hoi!
Wij hebben gisteren ook de eerste echo gehad en een prachtig hartje horen kloppen. Wat een geweldig moment was dat. Ik hoop dat jullie dit allemaal gaan meemaken!! Mijn man was er emotioneel van en ik zag tranen in zijn ogen.
We zijn nu ook officieel 'ontslagen' uit het ziekenhuis en er is geen reden meer dat we daar moeten blijven. Dus ik ga met liefde en plezier over naar de verloskundige; klaar met het klinische.

En ook al druk voor MvM aan het plassen. Vandaag wordt de eerste lading opgehaald en kan ik weer verder (de flessen waren vroegtijdig vol, haha).
@Daantj-e wat spannend! Mij kon ze gelukkig bevestigen dat het er maar een was.

Ik heb ook veel problemen met slapen. Fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Ik was er al een ramp in en werd vaak om 4-5 uur 's morgens al wakker. Dan kon ik nog wel doortrekken overdag, maar tegenwoordig stort ik echt in. Ik heb inmiddels mijn hele ritme verlegd, waardoor ik regelmatig om 8 uur naar bed ging. Nu mag ik dat niet meer van mezelf, en moet ik tot 9 uur opblijven op dagen dat ik slecht heb geslapen en half 10 anders. Het beinvloed je sociale leven wel!

@Seeeee Geeeee; ik kan je ook niet vinden. Heb je je profielfoto inmiddels veranderd misschien?

Nou dames, afgelopen vrijdag had ik een vroege zwangerschapstest gedaan, die was positief. En afgelopen maandag een gewone test gedaan en die ook, heel lichtjes, maar zeker positief!!!!! Ben nu 4 weken en 3 dagen. Ik ga volgende week maar nog een testje doen om te kijken of de streep wat donkerder is geworden. Heb wel meteen al een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Op 19 januari hebben we de intake en meteen eerste echo. Ik ben dan 8 weken en 4 dagen. Zo spannend en nog zo lang wachten!!

@ shaneen27 ja die krampen/steken, daar heb ik soms ook erg last van. Op sommige momenten best wel heftig ook hoor, vooral als ik voorovergebogen zit. Na mijn miskraam eind oktober, maak ik me daar wel steeds druk om.

@ seeeeee geeeeee ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd voor de fb groep!

Hebben jullie ook zo'n last van je borsten, super gevoelig zijn ze bij mij. Ik merk als ik mn beha uit heb, dat elk contact ergens mee echt pijnlijk is. Gisteren in de supermarkt liet mijn moeder iets uit haar handen vallen en ik ving het uit reflex op, maar door de beweging die ik maakte stootte ik met mn borst tegen haar elleboog. Pijn dat het deed joh, en kon eigenlijk weinig laten merken want mn moeder weet het nog niet haha.

Liefs S.

<p style="text-align: left;">Ook in augustus uitgerekent rond de 10 tot nu toe .</p>
<p style="text-align: left;">nu 6 weken en 5 dagen zwanger 4 januari eerste echoo ❤️</p>

Terug
Bovenaan