Nou dames, afgelopen vrijdag had ik een vroege zwangerschapstest gedaan, die was positief. En afgelopen maandag een gewone test gedaan en die ook, heel lichtjes, maar zeker positief!!!!! Ben nu 4 weken en 3 dagen. Ik ga volgende week maar nog een testje doen om te kijken of de streep wat donkerder is geworden. Heb wel meteen al een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Op 19 januari hebben we de intake en meteen eerste echo. Ik ben dan 8 weken en 4 dagen. Zo spannend en nog zo lang wachten!!
@ shaneen27 ja die krampen/steken, daar heb ik soms ook erg last van. Op sommige momenten best wel heftig ook hoor, vooral als ik voorovergebogen zit. Na mijn miskraam eind oktober, maak ik me daar wel steeds druk om.
@ seeeeee geeeeee ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd voor de fb groep!
Hebben jullie ook zo'n last van je borsten, super gevoelig zijn ze bij mij. Ik merk als ik mn beha uit heb, dat elk contact ergens mee echt pijnlijk is. Gisteren in de supermarkt liet mijn moeder iets uit haar handen vallen en ik ving het uit reflex op, maar door de beweging die ik maakte stootte ik met mn borst tegen haar elleboog. Pijn dat het deed joh, en kon eigenlijk weinig laten merken want mn moeder weet het nog niet haha.
Liefs S.