Uitgerekend augustus 2017

@Priscilla Dolderen; ik begin nu ook echt minder eetlust te krijgen. Brood is al een paar dagen lastiger, koffie net laten staan en zoete dingen eet ik (nog) minder dan eerst. Gisteren mezelf de bank af moeten trekken om eten te maken haha. Ik bedenk elke dag waar ik wel een beetje trek in heb en maak dat dan. Ik maak expres iets meer dan wat ik verwacht op te kunnen en meestal eet ik het helemaal op. Ik weeg niet echt veel, dus moet hier ook echt wel op letten. Dus tsja mijn tip: kook wat je jezelf wel naar binnen ziet werken, let op dat het voedzaam en niet te zout e.d. is en kook wat meer dan je vereacht op te kunnen :) en verder: als je wel trek hebt ik fruit en groente: eet daar dan lekker veel van.

Dat zijn ook hele leuke ideetjes Shaneen27. Leuk he, om er zo al op te broeden en dan straks de reacties te zien.

@Vien06, ja dat heb ik ook hoor. Ik ben vooral bang voor een bbz als ik buikpijn heb en steken bij mijn navel. Gelukkig krijg ik over 9 daagjes al mijn eerste echo. Die van jou duurt nog even lees ik, je niet te druk maken en toch een beetje genieten hoor.

Ik wil ook graag toegevoegd worden aan de FB groep als deze geheim is. Kan ik mijn naam aan iemand sturen en toegeboegd worden?

Hoi lieve dames,

Ook ik mag me nu bij dit groepje voegen! Ik ben nu 4,5 week zwanger en ben ergens eind augustus uitgeteld. Wauw! Kan het eigenlijk nog niet geloven nu dat ik het hier zo typ!
Dit is mijn tweede kindje. We hebben al een zoontje van 21 maanden.
Ben enorm benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan verlopen en ben erg zenuwachtig dat alles maar goed zal gaan. 11 Januari eerst afspraak bij de verloskundige. Duurt nog lang ..... Liefs!

-r1988. Wat goed nieuws!!!!!!!!!! Gefeliciteerd. Ik duim dat alles goed gaat.

Wij hadden een super grote teddybeer voor mijn ouders met een slabbertje jullie worden opa en opa. En voor mijn schoonvader een shirt met If Opa can't fix it nobody can. Omdat hij echt alles kan maken.

Voor mijn broer en zusje zelfde idee alleen dan kleinere variant van de teddybeer en andere tekst ;) Vandaag is mijn zusje aan de buurt en langzaam vertellen we het de rest.

Donderdag na 10 weken echo verassen we langzaam goede vrienden van ons met koekjes met roze en blauwe versieringen.

Misschien zit er nog een leuk idee voor jullie tussen!!

Ik voel mij, buiten mijn borsten, super goed! Bijna eng haha. Niet echt gevoel dat ik zwanger ben. Fijne zondag allemaal!

Zonnebloem90 dankje! Ja moet het nog even laten bezinken hoor! Hopelijk snel een goede echo.  Vind het echt super spannend!  Ik voel mezelf oik goed verder niet echt symptomen. De rest ook gefeliciteerd!  Ik ben ongeveer 22 augustus uitgerekend.

@R1988 Dan zitten wij heel dicht bij elkaar, grappig! Heb tot nu ook niet heel veel gekke dingen. Regelmatig wel opgeblazen buik, veel honger en snel vol maar das al.

Ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan