Uitgerekend augustus 2017

Hi Esther,

Ik heb het idee dat voor zover hij het begrijpt hij het wel heel leuk vindt. De baby heeft al heen wat kusjes en aaitjes gehad laten we maar zeggen :). Ik ben 2 augustus uitgerekend.

Hoe is het verder met alle aanstaande mama's? Hoe gaat het met de kwaaltjes? En hoe veel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

Groet Dee

Hallo allen!

Gefeliciteerd allemaal nog! Tijdje niet gereageerd, hier gaat alles goed en ook ik ben op 7 augustus uitgerekend.

Misselijkheid etc is gelukkig stuk minder en voel mij verder goed.

Wel nog af keer voor bepaald soort eten, wie herkent dit?

De teller staat hier nog op -3 kg die ik verloren ben tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap ivm misselijkheid.

Krijgen meiden hier al een buikje?

Goede zwangerschap gewenst allen!

Hoi daantje fijn dat de misselijkheid wat weg trekt! ook ik heb echt wel afkeer op eten maar dat is gelukkig alleen maar bij vet eten zoals friet enso. ik krijg al wel echt een buikje twee weken voor het laatste gewogen en toen niks aangekomen ook ik was iets afgevallen door het overgeven. Ben je al met de baby kamer bezig?

Hi allemaal,

Ik ben alleen nog erg moe.., nu flinke griep te pakje en 12 weken zwanger, ik hoop dat de moeheid hierna minder wordt!

Ik heb nog geen buikje en ben tot nu toe nog niet aangekomen -1/1,5 kg zit ik nog op.

Leuk dat hier weer wat reacties komen :)

Hallo allemaal,

allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

ik ben moeder van een dochter nu 5,5 jaar en zwanger van ons tweede wonder. Gisteren 13 weken.

Door longembolien in 2015 nu medisch onder controle. Is toch anders dan gewoon bij de verloskundige. Groot voordeel is wel veel echo's :)

heb mij tot 2 weken terug een vaatdoek gevoeld, moe, misselijk, afkeer van eten (vooral avondeten). Gelukkig trekt het nu wat bij. Alleen de hoofdpijn grrrrrr. Kan ook van de medicijnen zijn. Trekt hopelijk nog weg

Hoi allemaal!

Allereerst van harte gefeliciteerd!

Op oudjaarsdag ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik in verwachting ben van ons eerste kleine wonder!

Ondertussen ben ik 12 weken + 2 dagen en verwacht ik de kleine op 31 augustus!

Hallo allemaal!

Ik ben Marjolein en uitgerekend op 12-08 van mijn eerste kindje. Ik ben zwanger geworden na een aantal IUI-behandelingen en na 8 jaar heeeel geduldig (ahum) wachten en proberen. Ik ben nu dus 21+3 zwanger, en heb 1.5 week geleden een 20weken echo gehad. Alles zag er goed uit. Onze Muppet verrast ons met zijn of haar geslacht over 19 weken, we konden het namelijk niet zien....

Terug
Bovenaan