Uitgerekend augustus 2017

Hoi mama's,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ben blij dat ik jullie (en teamgenoten) heb gevonden.

Ik ben 21 aug uitgerekend, ben nu 10 weken zwanger. We hebben al een echo gehad en alles zag er goed uit, de termijnecho hebben we 3 feb.

Ik heb al een dochtertje van 1,5 jaar.. ik vind het best pittig allemaal, zwanger zijn en nog een drukte maker rond hebben lopen. We hadden ook niet verwacht snel weer zwanger te raken aangezien mijn man en ik verminderd vruchtbaar zijn.

Hoe voelen jullie je tot nu toe?

Liefs Esther

Hoi mommy's-to-be!

Op 7 augustus verwachten wij ons eerste kindje. Deze week ben ik de magische grens over van 12 weken, zó fijn! Het voelt alsof het nu pas 'echt' is (of nouja, eigenlijk bij de echo van vorige week... alles was goed, en kindje lag lekker te bewegen). Ik voel me eigenlijk prima, ben wel heel erg moe geweest de afgelopen weken maar ik heb het idee dat m'n energie wat terug begint te komen. Echt kotsmisselijk ben ik nog niet geweest, maar wel zie ik nog elke dag op tegen het avondeten; dat staat me zo tegen!

Nu de 12-wekenecho is geweest (bij 11 weken en een paar dagen), begint het grote wachten tot ik weer naar ons mooie kindje mag kijken! Half februari hebben we een geslachtsbepalende echo (bij 15 wkn en een paar dagen), héél veel zin in en heel nieuwsgierig! Zijn er meer die bij 15 weken al gaan bekijken of ze een jongetje of een meisje krijgen?

Leuk om hier de komende maanden wat ervaringen uit te wisselen!

Groetjes, Femke

Hi Esther en Femke,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik ben vandaag 13 weken en wij hebben over 3 weken de geslachtsbepaling staan, kan bij ons gewoon bij de verloskundige dus dat is wel makkelijk! Wij hebben ook een drukte maskertje van 20 maanden rond lopen dus begrijp wat je bedoeld Esther!

Verder voel ik me nu een stuk beter dan dat ik me voelde de eerste weken! Nog wel snel misselijk maar hebben we er voor over he!

Groet Dee

Hii Dee en Femke,

Wat leuk Femke.. je eerste! Spannend dan allemaal hé. Wij hebben bij ons dochtertje met 14 wkn geslachtsbepaling gedaan en nu doen we het rond de 15 weken.

Wat leuk Dee wanneer is je andere kindje jarig?

Ik ben best misselijk geweest maar kreeg tabletjes van de huisarts,anders kon ik echt niet naar mn werk. Het word nu steeds minder gelukkig.

Liefs

Esther, fijn he dat de kwalen afnemen! Maakt zwanger zijn een stuk leuker!

Onze eerste is van 22 mei en ben nu 2 augustus uitgerekend. Van wanneer is jullie kindje?

Groet!

Zeg dat wel!! Ons dochtertje is van 27 mei, scheelt dus niet zo veel.. ik ben 21 aug uitgerekend. Hoe vind jou kindje het dat je zwanger bent?

Terug
Bovenaan