Uitgerekend augustus 2017

Hoooii Zwangere Dames,

ik ben uitgerekend 1 aug... heb al 2x een mooie echo gehad ... nu ben ik 12+1 en heb pas weer controle (hartje luisteren ) 20feb .... dat duurt echt zo lang .. Maandag ga k op vakantie en ben dus een maandje weg ..

moeten jullie ook allemaal zolang wachten op de volgende controles ??

Vandaag tweede echo gehad supper fijn en wat zag het er goed uit net of je het uit een boekje heb gehaald , nu 9 weken en ik begin wel wat blijer nu te worden , heb een miskraam gehad in aug 2016 nu uitgerekent 24 augustuss, mag nu om de 2 weken een echo stiekem wel supper blij hoef ik niet zo lang te wachten om het kleine mopje te zien

Wat leuk om allemaal te lezen! :)

Ik ben officieel 27-08 uitgerekend, afgelopen dinsdag de 1e echo gehad...

En het is een tweeling! Kan het nogsteeds niet geloven..!

@gebruiker 75/dee

ik snap je laatste bericht niet zo goed hoe kunnen se al weten dat het waarschijnlijk een jongetje word? Kan je my dat uitleggen ben zo nieuwsgierig

Priscilla, via de zogenaamde NUB theorie! Het makkelijkste is als je dat even opzoekt via Google! Het is niet 100% zeker maar toch wel voor 70-75%. Het zou dus ook nog een meisje kunnen zijn maar die kans is een stuk kleiner dan de kans op een jongen, dus we wachten ook nog de echte geslachtsbepaling af! Hoe ver ben jij nu?

Terug
Bovenaan