Uitgerekend augustus 2018

Hey Ladies,

Al babies geboren hier? Neem aan die van Mali Mali wel of niet? Ik ben nu 39+4 en heb vandaag een paar keer soort mestrustiekramp gehad, duurde kwartiertje elke keer en toen trok het weg. Gaat er iets gebeuren, of voorlopig nog niet.... Heel blij wel met de regen vandaag, nu het afkoelt mag de baby wat mij betreft komen!
succes allemaal!

Hier is mijn prachtige dochter Luna gisteren geboren! Op 14-08 om 14:08 uur, mooier kan niet!! ❤️ We zijn smoorverliefd op ons meisje! Wat een avontuur is zwanger zijn én bevallen! Nu op naar een nog veel groter avontuur met ons engeltje!

Ik ben 05-08 bevallen van een gezonde zoon Luuk! Geboren met 38+1. Beetje te vroeg, maar vrij goed aan de maten ? 51 cm en 3080 gram. Lastige eerste periode gehad. Meneer was eerst te warm (hittegolf!!), koelde daarna te hard af en verloor veel te veel gewicht. Inmiddels is alles stabiel en kunnen we heerlijk van hem genieten! 

Pfff succes dan nog! Ik kan me al bijna niet meer herinneren hoe het was om elke keer te denken: is dit het? Gaat het nu gebeuren?? Het is inmiddels ook alweer 10 dagen geleden natuurlijk!!!! Tijd gaat mega snel!

Dank jullie wel! Ja precies dat B V... Bij alles wat ik voel denk ik, zou het nu dan echt? Maar nee, er gebeurd niks. Maandag gaan ze proberen te strippen maar hoop echt heel erg dat hij uit zichzelf komt voor die tijd..

Terug
Bovenaan