Uitgerekend augustus 2018

Nog 4 weken ! aftellen !!
Ik ben er met dit weer stiekem ook wel klaar mee,ik zal het gevoel in mijn buik zeker gaan missen maar ik kan het niet meer aan hoor haha..
Ben slap,moe en wil nog zoveel doen maar met deze temperaturen in huis is dat niet te doen..
Ben zo nieuwsgierig naar onze kleine man.

Ook hier nog 4 weekjes!!
en wat is het zwaaaar...!! Al 2 dagen in het zkh gezeten ivm hoge bloeddruk, veel ziek geweest, waaronder de eerste 25 weken elke dag en nu weer regelmatig. Sinds een paar weken ook bij fysio ivm pijnlijke heupen en nu sinds een paar dagen Houd ik ontzettend veel vocht vast in mijn handen en doen mijn vingers er zelfs pijn van! 
Ik ben blij als ons ventje er is!

Mali Mali ,wanneer ben je uitgerekend ?

Dat vocht,niet normaal he ? mijn SLIPPERS zaten gewoon te strak !

Ik moet morgen op controle bij de VK anders had ik haar vandaag even gebeld.
Ben zo slapjes met dit weer en heb stiekem eigenlijk nog genoeg te doen maar lig of op de bank met de waaier of in mn zwembadje ?

Ik ook nog 4 weekjes, uitgerekend op 11 augustus. Hou idd ook wat vocht vast, het liefst loop ik alleen nog maar op blote voeten en slippers. Heb ook wat pijn in mijn handen.
Maar overall maak ik het erg goed, lekker naar het strand (onder de parasol) en veel middagdutjes. En mijn vriend is na deze week vrij tot half september, daar kijk ik erg naar uit!!
Baby doet het ook goed, nog steeds lekke r actief. Hij ligt al maanden met zijn hoofd naar beneden, maar indalen wil hij nog niet. Bij jullie wel al ingedaald? En hoe actief zijn jullie nog? Ik ben met een half uurtje wandelen echt kapot. Doe wel nog zwangerschapsyoga en probeer dagelijks even te wandelen of fietsen, maar het wordt steeds zwaarder. 

Bnoniem, ik ben 12 Augustus uitgerekend  ! Hoe gaat het met jou?
Ja same here, ben net big foot hahaha. Moet zometeen weer naar t ziekenhuis voor controle vsn de bloeddruk!
Joessie: ja het is ontzettend zwaar! Maar heb respect voor alle hoogzwangeren met deze hitte! En erg genoeg is het einde vsn de hitte nog niet in zicht! 

Ow wat spannend allemaal haha..Zitten allemaal zon beetje in hetzelfde schuitje.
Ikzelf ben 13 Augustus uitgerekend, Meneer ligt al een 2 maanden goed,morgen controle bij de verloskundige... kijken of hij is ingedaald of in aan het dalen is.

Hoe gaat ie met jullie ladies? Zag in andere topics dat Mali Mali het zwaar heeft en B-noniem zo’n last van je benen? Is meneer ingedaald inmiddels? Ik kom net terug van de vk en bij mij issie wel een beetje ingedaald. 
Best last van vocht in mijn benen, voeten en handen, ze zijn ook heel heet dus s avonds steeds met koude natte doeken in de weer.
Hoe vinden jullie het idee dat de baby nu echt af is? En dat het echt gaat gebeuren binnenkort? Ik vind het onwerkelijk en ben er nog niet klaar voor! Vind het nog wel even gezellig met hem in mijn buik, ondanks de kwaaltjes..

Terug
Bovenaan