Uitgerekend augustus 2018

Spannend hè!  Het kan in principe elk moment gebeuren!
Ik heb het inderdaad best zwaar. Overgedragen aan de gynaecoloog dus helaas afscheid moeten nemen van de verloskundigen. Vannacht en gisteren ook weer ziek geweest en vandaag een gigantische hoge suiker na het ontbijt van maar liefst 8.6!, nog nooit gehad!
Morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog en hoop dan te horen wanneer ik ingeleid ga worden.

Joessie, Jaa de druk is echt af en toe.. heb vandaag de hele dag bij mijn schoonouders in het zwembad gelegen.
Ik ben er wel klaar mee haha,hij mag komen zodra mijn partner vrij heeft..dus vanaf begin augustus haha. De kleine man is trouwens netjes ingedaald ! wel spannend allemaal he ?!

Mali Mali wordt je ingeleid ivm je bloeddruk en suiker of om een andere reden ?
wel balen dat je je totaal niet lekker voelt en nu helemaal met dit warme weer :(

Oh heerlijk bij je schoonouders in het zwembad! 
Ik word inderdaad ingeleid ivm suiker en omdat hij al best groot is. Vorige controle was hij al ruim 3100 gram. 
Van mij mag hij ook wel komen. Maar hoop toch zo dat t wel snel wat afkoelt. Die hitte maakt het er inderdaad niet beter op.
Net de suiker gemeten en die was echt verbazend hoog. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen!

Mali Mali
Ik zou niet weten hoeveel die van mij zou wegen haha, heb mijn controle 2 augustus pas weer. Ik dacht eerst dat het de laatste maand om de week zou zijn. Hopelijk beval ik in die week haha.
wel spannend hoor allemaal,ben benieuwd wanneer je word ingeleid. Hopelijk is het dan idd wat afgekoeld..ook prettiger voor de baby erna.. vind het toch een beetje eng die hitte.
Een airco en waaier is ook niet goed voor de baby.

Zojuist op controle geweest!  Mijn suiker was erg wisselend waardoor is besloten dat ik 1 Augustus word ingeleid! Dat betekend nog een weekje! Echt ik krijg serieus de zenuwen nu haha

Wat spannend! Snap dat je nu echt de zenuwen krijgt... opeens zo’n concrete datum. Maar fijn voor je, ik kan me voorstellen dat het op dit moment geen pretje voor je is.
Gek genoeg ben ik sinds vandaag ook wat zenuwachtig en onrustig. Denk dat het besef bij mij ook is gekomen. En we hebben nog steeds geen definitieve naam..... ?

Ow wat spannend allemaal !
Hier ook nog 2,5 week als alles volgens planning loopt.
Iedereen om me heen bevalt eerder, ik hopelijk ook hahah.. Word ook steeds zenuwachtiger maar niet bang !
Kom maar op ?

Terug
Bovenaan