Uitgerekend augustus 2018

Hoii allemaal, 
Ik ben ook in augustus uitgerekend, de 13e. 
Nu heb ik sinds het weekend wat bloedverlies bij druk verhoging bijvoorbeeld door moeizame stoelgang.
Ik heb verder geen krampen maar bloedverlies houd aan. 
Gister een echo gehad en vruchtje was gegroeid tegenover de echo van een week geleden. Daarnaast was er ook een hartslag te zien, weliswaar een niet zo krachtige maar hij was wel zichtbaar.
Iemand ervaring met bloedverlies in de 6e week..  Ik ben zo ongerust. 

Liefs 

Hii,

Allereerst gefeliciteerd iedereen!!
Ik vind het echt zo spannend.
Ik ben volgens eigenberekening half augustus uitgerekend. Ik wordt morgen terug gebeld met de datum voor de 1ste echo spannend...
Na 8 maanden proberen kregen we vandaag 'eindelijk' het goede nieuws. na 20 dagen over tijd en 4 negatieve testen, mn plas vandaag in gaan leveren bij de dokter en ja hoor ik ben zwanger kon het bijna niet geloven. Hcg waardes zijn wat lager door een te traag werkende schildklier vandaar de thuis testen negatief.

Hier vandaag getest en duidelijk een plusje
Menstruatie was vorige keer erg van slag dus was allemaal beetje onduidelijk maar zoals nu lijkt denk ik 23 augustus uitgerekend 

Haay allemaal!

jahoor ook ik heb een hele zoot dikke vette strepen!
ben zaterdag 6 weken en 18-08-2018 uitgerekend (gave datum!)
ik ben hier terecht gekomen nadat ik zocht op “zwanger, kramp, zweten) ik heb namelijk al 5 dagen last van nachtelijke zweet aanvallen. Hierbij doet mijn buik enorm zeer, en komen er golven aan diarree uit (lekker hoor?). Ik ben hierbij ontzettend misselijk en het zweet druipt letterlijk langs mijn hele lichaam naar beneden. Ik zit gewoon huilend op de wc snachts. 

Merk dat ik vooral behoefte heb om mijn gevoelens en ervaringen te delen. Je voelt je zo alleen met al je ellende. Nou onderga ik het met liefde hoor... maar leuk is anders.

Hallo allemaal, gefelicteerd met jullie zwangerschap ?
Ook wij zijn zwanger. Afgelopen maandag toch maar gaan testen nadat ik 8 dagen over tijd was en de test gaf positief aan.. 5 testen verder bleef het nog steeds positief. We konden het niet geloven. Hel is onwerkelijk allemaal maar wel super leuk en spannend.

30-12-2017 hebben we de eerste echo en een intake gesprek. We kunnen niet wachten. Zoals ze nu hebben berekend zijn we rond 16-8-2018 uitgeteld.

ik vindt de beslissing alleen moeilijk om het tijdens kerst te vertellen aan mijn ouders en schoonouders. Ik drink met feestdagen altijd een wijntje met mijn vader en schoonzus.. maar dat gaat nu niet.. hoe gaan we dag uitleggen. Wat doen jullie? Wanneer vertellen jullie dat je zwanger bent? Ook had ik maandag de clearbleu termijn test en die gaf toen 2-3 aan en nu zou die al 2 dagen 3+ aan moeten geven maar vanmorgen nog steeds 2-3.. je leest alle verhalen op de forums dat deze uitslag een miskraam betekend en soms wel goed is afgelopen ? zo onzeker allemaal 

Ik kan pas 16 januari voor mn eerste echo...
Wij gaan het ook met kerst vertellen,
Ik rook en drink namelijk graag een wijntje wat ik 
Nu zeker 9 maanden niet ga doen en zijn zo blij kunnen
Niet wachten met het te vertellen. 
Ik ben volgens de huisarts nu 7 weken.

Voor wie mee wil kletsen er is een geheime fbgroep. Niemand kan verder zien dat je lid bent.
Mocht je erbij willen mail dan even naar:
augustus2018baby@gmail.com

Hoi allemaal
na 2 positieve testen nu officieel 4 dagen “overtijd”!!
volgens internet uitgerekend 27 augustus 2018!!
het wordt ons eerste kindje en op 15 januari hebben we het eerste gesprek met de verloskundige! Super spannend.
ik heb voor alsnog nergens last van, hopen dat het zo blijft dan kan ik er volop van genieten!!

Terug
Bovenaan