Uitgerekend augustus 2019

Ik vermoed dat ik zwanger ben. Maar nu nog te vroeg om te testen. Zondag is mn NOD dus super spannend. Als ik zwanger ben dan ben ik ook uitgerekend in augustus. 
Hoeveel weken ben je? Gefeliciteerd met je zwangerschap! ?

Dankjewel MommyAnnaa!
Ik had mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie op 5 november. Dit zou betekenen dat ik nu 5 weken en 2 dagen zwanger ben. Uitgerekende datum zoals het er nu uit ziet... 12 augustus. Over 3 weken onze 1e echo, spannend dus!

Spannend de echo ! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
mijn laaste menstruatie was 3 november en ben dus 10 augustus uitgerekend,  dus we schelen niet heel veel.. leuk zeg♡
Wel al snel de echo heb je dat speciaal aan gevraagt of is het gewoon zo?

Thanks! Jij ook gefeliciteerd! Wat leuk, we schelen maar 2 dagen! Sinds wanneer weet jij het?
Snel? Mijn vriendinnen hadden bijna allemaal de echo al bij 6-7 weken. Ik vond het al erg lang duren! haha! Ik heb de echo dan met 8 weken en 2 dagen. Niet speciaal ofzo, gewoon gebeld en deze datum kreeg ik! Kan niet wachten! Ben heel erg onzeker merk ik! Heb jij daar ook last van? Heb je al veel klachten? Welke datum heb jij de eerste echo?

Hey dames,
Alereerst gefeliciteerd ik ben nu ook 5.2 dagen zwanger en ook 12 augustus dus uitgerekend. Grappig dat we zo dicht op elkaar zitten.
Ik krijg 24 december al een echo ik ben dan 7 weken, maar dat komt doordat ik in een medisch traject he  gezeten en dus eerst via het ziekenhuis loop.
Hoe voelen jullie je? Ik heb bijna nergens last van gelukkig alleen moe veel plassen en lage rugpijn.  Succes met jullie zwangerschap geniet ervan.
Groetjes

@Gebruiker10065043 Gefeliciteerd!!! Wat gaaf! Dezelfde datum! Hoe snel had jij een positieve test? Op welke datum? Fijn dat je zo snel een echo krijgt!
Ik ben wel veel misselijk! Veel plassen, rommelige darmen en heel moe! Mijn borsten ofzo voel ik helemaal niet. Hoe oud ben je?

Hallo allemaal!
Ik ben nu 6,2 weken zwanger, nog geen echo gehad die komt de 28e. Uitgerekende datum is 5 augustus! Nog niet officieel. Leuk dat we allemaal rond dezelfde datum mama worden!!

Terug
Bovenaan