Uitgerekend augustus 2019

Pareltjuhh ja apart he ik moet nog zo lang wachten terwijl sommige al zo vroeg een echo krijgen, ik gaat ook eens informeren of ik dat ook mag mis ben ik dan wat rustiger 

Ja zeker dubbel! Vraag ik me toch af waarom de 1 wel en de ander niet wat is het verschil!? Maar denk dat ik de verloskundige nog opbelt en het er over heb.. Ja wil het zo graag zien onze tweede wondertjee♡

Ik ben nu 6+3 zwanger! Als het wordt gerekend vanaf mijn laatste dag menstruatie (22okt) dan zou ik nu 7+3 zijn maar ze gaan er dan vanuit dat je eisprong 14 dagen na eerste daf menstruatie komt maar doordat ik een langere cyclus heb is mijn eisprong op dag 21 en loop ik volgens de berekening een weekje achter.
Ik heb maandag de echo super spannend! Ben dan 7+1 zwanger. Ik ben 2 augustus uitgerekend.
Ik heb sinds een paar dagen soort misselijkheid achtig gevoel maar nog niet dat ik moet overgeven en zere tepels. 

Hoi dames!
3 december jl kwam ik erachter dat ik zwanger ben, na het al wel even vermoed te hebben. Op basis van laatste menstruatie (4nov) zou uitgerekende datum 11 augustus moeten zijn, maar denk dat mijn cyclus langer dan 28 dagen is, en die datum dus nog wel naar achteren geschoven gaat worden. 2 januari eerste afspraak met vk plus echo!
We hebben sinds mei dit jaar al een zoontje, dus het leeftijdsverschil zal zo’n 15 maanden worden. Best spannend hoe dat allemaal gaat verlopen. 
Heb trouwens mijn man op 5 december met een surprise en een gedicht (en de zwangerschapstesten :)) verteld dat we nog een kindje krijgen. Was een prachtig moment!
Hoop dat jullie je allemaal goed voelen en mooie echo’s krijgen de komende tijd. 
Ikzelf ben iig erg emotioneel en moe, wat niet heel handig is met een baby van 7 maanden ;-)

Gefeliciteerd mama's in spé!  Ik ben ook uitgerekend in augustus.  Zo ver ik kan tellen de 5de. 
Wisten jullie dat er al een topic was voor dames die in augustus uitgerekend zijn?  Is zo leuk om ervaringen te delen maar zo jammer als er 2 topics zijn denk ik... dan mis je veel ervaringen misschien ?

Goedenavond
@gelukkig, wij wisten vanaf 29 november dat we zwanger waren terwijl 3 december pas nod was dus wij wisten het erg vroeg. En snap je helemaal met het tests  heb er zelf ook veel gedaan net zo lang tot de clearblue 3+ aangaf gelukkig was dat al met 5 weken. En wij hebben er ook lang over gedaan 2 jaar en 2 maanden, dus als je dan een positieve test vast heb is het denk ook gewoon moeilijker te geloven omdat je zoveel negatieve heb gehad haha.
Ik krijg met 7 weken een echo omdat als je via het ziekenhuis zwanger word je eerst medisch ben tot is bewezen dat alles goed gaat. Dit door verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschappen of eventuele andere afwijkingen. Bij mij word dus echt met 7 weke  gekeken of het op de goede plek zit en of het hartje is gaan kloppen. Dan heb ik in de 8e week van me zwangerschap een gesprek en als dan alles goed is ga ik over naar een verloskundige en krijg ik dus ook gewone de normale  echo net als iedereen.
Fijne avond iedereen

Terug
Bovenaan