Uitgerekend augustus 2019

Gelukkig, heb jij precies een cyclus van 28 dagen? Mijn eerste dag van laatste menstruatie was nl 4 november, maar cyclus van 32+ dagen dus volgens mij rekenen ze dan niet vanaf eerste dag van laatste menstruatie toch?
Ik kwam nu op uitgerekende datum om en nabij 17 augustus

@Pareltjuuhh, ja ik heb een cyclus van 28 dagen inderdaad. Spannend allemaal he.. 
Zijn meer van jullie een beetje onzeker in deze eerste periode? Of ligt dat echt aan mij?

@gelukkig
Dank je wel! Ja leuk maar 2 dagen verschil.. Ik weet het sinds 2 december en jij?
Ja ik vind het snel omdat ik hem pas in januari heb daarom zeg ik het. Ik ben dan 10 weken en 4 dagen , raar dat dat bij iedereen anders is , ik moet nog langer wachten ik heb hem pas 16 januari.. Nee kan ook niet wachten en duurt nog zo lang! Onzeker ik heb het uitgevonden vanaf dag 1 al ik wordt gek van mezelf. Maar komt mis ook dat ik bijna echt geen klachten heb pff alleen wat gevoelige en grotere tieten en maagzuur en moe! Weet jij hoe het komt dat je zo onzeker bent? 

Hallo allemaal!
Ik ben nu 6,2 weken zwanger, nog geen echo gehad die komt de 28e. Uitgerekende datum is 5 augustus! Nog niet officieel. Leuk dat we allemaal rond dezelfde datum mama worden!! 

Ja ik ben onzeker denk ik omdat het best wel een tijd geduurd  heeft en het allemaal nog heel onwerkelijk voelt! Ondanks alle klachten! Haha.. Heb ook al viermaal een test gedaan in de afgelopen week! Ben gewoon toch ergens bang dat het mis gaat! Stom he... Terwijl ik ook zo intens gelukkig ben!! 

Ach meis komt goed! Ik begrijp je volkomen maar blijf ook altijd aan het positieven denken en groeit een kleine wondertje in je. Ik snap het volkomen want heb precies het zelf ik heb helemaal het idee niet zwanger te zijn en heb in de zelfde week ook 3 testen gedaan en na de derde gewoon zeggen haal er nieuwe bij . Het is allemaal zo onwerkelijk . Voor je het weet heb je de echo leef daar naar toe dan gaat de tijd sneller zeggen ze! Snap je echt als je al zo lang bezig ben en het elke x maar niet wil lukken en ben je bang dat het niet goed zit maar komt goed meis en geniet van je zwangerschap voor je het weet lig je te bevallen in die hitte! ♡

Ik vind het ook bijzonder dat de ene wel een echo krijgt met 7 weken en de ander pas de termijnecho.
Maar goed, ik ga deze week op zoek naar een verloskundige en mijn eerste vraag wordt of ik een echo krijg met 7 weken. Desnoods betaal ik hem zelf. En ik zoek net zolang door totdat iemand hem met 7 weken wil doen haha! 

Ik heb 2 weken geleden ook positief getest! Eerste ronde na stoppen vd pil had ik een cyclus van 29 dagen, met een LF van ongeveer 8 dagen. In ronde 2 opnieuw de 29 dagen aangehouden maar had ik 2 dagen eerder mijn eisprong. Op dag 30 getest, negatief. Op dag 32 opnieuw getest, en ging er eigenlijk vanuit dat de test weer negatief zou zijn. Ondertussen met van alles bezig en ineens zie ik een 2de streepje op de test. Wat was (ben) ik blij!! :) 
Nu dus ongeveer 6 weken zwanger, ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo. Heel spannend! Ik hoop zo dat het goed zit... 

Terug
Bovenaan