Uitgerekend augustus 2019

Hoi allemaal. Ik ben zoals het er nu uitziet uitgerekend op 15augustus. Volgende week vrijdag heb ik de intake bij de verloskundige en rond week 10/11 de eerste echo dus nog ff wachten vandaag 7.1 week zwanger! Hier geen last van ochtend misselijkheid maar in de middag. Momenteel ben ik in afrika wat ook best spannend is omdat het nog zo pril is. Verder erg moe maar geen gekke dingen gelukkig!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vandaag wat misselijkheid gehad in de middag/avond .. maar ben ook veel aan het hoesten dus daardoor voel je je ook niet echt lekker ? 7 januari hebben wij de eerste echo! Wanneer hebben jullie allemaal de eerste echo?

Gefeliciteerd allemaal :) Wij hebben eerste echo al gehad, ook wij hebben met kerst onze familie ingelicht zooo leuk!!Volgende echo rond 10/11 wkn op 14 januari. SpannendUitgerekende datum 11 augustus

10 januari afspraak intake klinische verloskundige.3 echo's gehad ivm met miskraam en niet wist hoe ver we waren nu 7 weken en 5 dagen ?

Hallo allemaal,Ik klets graag mee! Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 18 augustus. 9 januari hebben we de eerste echo. Super spannend! Ben in september gestopt met de pil en had volgens de cb ovulatietesten na mijn laatste menstruatie geen ovulatie ( 10 dagen lang getest). Dus toen ik afgelopen maandag positief testte was ik zeer verbaasd ondanks de kwaaltjes ?ik heb last van een continue honger gevoel waardoor ik me regelmatig misselijk voel van de honger. Hebben jullie tips?? 

Hoi allemaal,Ik ben 3 augustus uitgerekend. Nu 9 weken zwanger. Vorige week eerste echo gehad en daar zagen we een kloppend hartje! Dit wordt ons eerst kindje.Ik geef tegenwoordig bijna elke ochtend over, erg fijn. Kan alleen in de ochtend beschuit verdragen. Weet waar ik het voor doe.@jufeva, dat heb ik ook, continue honger en misselijk. Mijn tip, zorgen dat je maag niet leeg is. Telkens kleine beetjes blijven eten, en heel veel wat er drinken! Groetjes!

Terug
Bovenaan