Uitgerekend augustus 2019

Hoi allemaal,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Vandaag is mijn NOD en ik vind het best spannend. De test van Kruidvat gaf een licht streepje aan..
Ik voel trouwens niet heel veel, maar over dat wat ik wél voel, kan ik juist heel onzeker worden. Gaat het wel goed? Het is natuurlijk ook nog zo vroeg... en onwerkelijk ;).
Genietse allemaal!

Mijn man en ik hadden het begin november  over een evt. 4e kindje. We gebruiken geen anticonceptie dus we konden het 'proberen'. Nu dacht ik sinds een week wat heb ik. Zere tepels, moe, hoofdpijn, emotioneel etc etc. Vanmiddag had ik een positieve test in mijn handen!? Volgens de berekening via internet zou ik 20 augustus 2019 uitgerekend zijn. Benieuwd of alles goed blijft gaan!

Vandaag ook test gedaan en had een test in mn handen met een licht streepje. Paar uur later opnieuw gedaan en weer hetzelfde. Dus ik denk positief ? ? zondag moet ik ongesteld worden dus zou dan 4 weken zijn. Vind het super spannend! En zou dan 25 aug uitgerekend zijn. Geniet ze iedereen! 

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook een positieve test in handen afgelopen week. Ik zit op 4.6 weken :)18 aug uitgerekend!! We hebben al een dochter van bijna 2. Heerlijke meisje!Ik ben zo benieuwd hoe de zwangerschap gaat verlopen deze keer..   

Gefeliciteerd alle mama's in spé!Op 12-12-2018 had ik een positieve test in mijn handen! Volgens de berekeningen ben ik 22 aug 2019 uitgerekend! Voor mij is het de eerste, vind het heel spannend allemaal. Heb inmiddels contact gezocht met iemand die ook vroegtijdig (15 weken) geslachtsbepalingen doet. Daar zou ik met 6+2 een echo kunnen laten maken. Ik twijfel nog om dit te gaan doen?!Wat zouden jullie doen? Verder hele gevoelige borsten en last van een opgeblazen gevoel.. Geniet er allemaal van! Liefs.

Hoi aanstaande mama’s! Ook ik ben in augustus uitgerekend! Afgelopen woensdag 3 positieve zwangerschapstesten en volgens mijn berekening ben ik 17 augustus uitgerekend. Heel spannend allemaal, vooral omdat er nog geen echo is geweest en je niet zeker weet of alles goed is. Dit wordt voor ons, ons eerste kindje. Verder ben ik erg moe, koud, heb ik de hele dag het gevoel of ik niks heb gegeten. Nog geen zere borsten. Morgen bellen voor een afspraak bij de verloskundige ?

Hi, Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!Hier ook uitgerekend in augustus.Volgens mijn eigen berekeningen zou dat rond 17 augustus moeten zijn!Super spannend allemaal!Wij hebben het wel al allemaal verteld onze familie ook al is het nog wat pril.We konden niet wachten.Zelf heb ik al twee kinderen uit een eerdere relatie die zijn inmiddels 6 en 4 jaar.. Zei weten nog niet dat er een broertje of zusje onderweg is.Dit willen we pas doen als we voor de eerste echo geweest zijn.Of hebben jullie tips ?We hebben op 9 januari onze eerste afspraak. Voor mijn vriend is het zijn eerste kindje.We kunnen niet wachten tot het zo ver is!Geniet van je zwangerschap!Groetjes :)  

Hi, Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!Hier ook uitgerekend in augustus.Volgens mijn eigen berekeningen zou dat rond 17 augustus moeten zijn!Super spannend allemaal!Wij hebben het wel al allemaal verteld onze familie ook al is het nog wat pril.We konden niet wachten.Zelf heb ik al twee kinderen uit een eerdere relatie die zijn inmiddels 6 en 4 jaar.. Zei weten nog niet dat er een broertje of zusje onderweg is.Dit willen we pas doen als we voor de eerste echo geweest zijn.Of hebben jullie tips ?We hebben op 9 januari onze eerste afspraak. Voor mijn vriend is het zijn eerste kindje.We kunnen niet wachten tot het zo ver is!Geniet van je zwangerschap!Groetjes :)  

Terug
Bovenaan