Uitgerekend augustus 2019

Hoi allemaal,Wat super leuk, allemaal in augustus uitgerekend!Volgens mijn berekening ben ik 3 aug uitgerekend. Ben nu 8w5d. Vorige week de eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Liefs 

Hi iedereen,Ik had mijn laatste menstruatie 14 november en heb 23 december positief getest. Ik zou nu dan 6 weken + 1 dag zwanger zijn.Ik ben vandaag bloed laten prikken bij de huisarts omdat ik de afgelopen week nog wel wat licht bloedverlies gehad heb en dus een beetje zenuwachtig ben. Gelukkig komt de uitslag aan het einde van de dag al.Gefeliciteerd allemaal!Groetjes

Hallo allemaal,Hier ook uitgerekend in augustus! Gister was ik precies 6 weken en 7 jan. hebben wij de eerste echo! Ik vind het zooo spannend? dit is onze 4e icsi poging en de vorige keer was de eerste echo niet goed, dus ik ben zo nerveus voor deze! Hebben jullie al 'kwaaltjes'? Ik last van maagzuur na het avondeten en verder slecht slapen( ik val snel in slaap, maar ben vroeg wakker en dan nog wel super moe) en snachts vaak plassen .. ben benieuwd naar jullie ervaringen?

Hoi!Ik ben hier nieuw en zelf uitgerekend in augustus van mijn eerste kindje. Totaal ongepland en vandaag besloten het door te zetten! Ik vind het super spannend en heb er ook erg veel zin in. Lijkt me leuk om mee te kletsen :)

Hallo ik wil me hier ook aansluiten! Ben 5 weken en 5 dagen en uitgerekend 25 augustus en is ook mijn eerste kindje ?

Gefeliciteerd allemaal!@Daisy je kan je gebruikersnaam heel makkelijk aanpassen door rechtsboven op het poppetje te klikken en dan Mijn Ouders van Nu.

Terug
Bovenaan