Uitgerekend Augustus 2023

Zijn er al dames die al weten dat ze in augustus zijn uitgerekend?

Heb een dochtertje van bijna 3 jaar.

Nu al 1,5 jaar bezig voor nummer 2.
2 miskramen gehad en nu dus weer zwanger.

Uitgerekend op 2 augustus 2023!

 
Ja! Ik ben in augustus uitgerekend. Wij zijn nu een jaar en 2 maanden bezig voor ons tweede kindje. Wel drie keer zwanger geweest, maar helaas ook drie de zwangerschap verloren. (Kwam door schildklier, nu medicatie voor).
7 augustus! Maar vind het heel spannend!
 
Hi! Hier ook zwanger van ons 2e kindje. Aan de hand van mijn eigen berekening ook 7 augustus uitgerekend. Ik vind het ontzettend spannend omdat het bij ons 2e niet zo vanzelf sprekend was en we een beetje hulp nodig hadden. Ben doormiddel van iui zwanger geworden (6e, tevens laatste poging). 21 december 1e echo. 
 
Hoi!
Ik ben ook uitgereken begin augustus ergens. Van ons 3de kindje. De eerste is een *.
2x lang geduurd voordat ik zwanger was en deze keer een verassing. Dus moest wel even aan het idee wennen maar nu gaan we er helemaal voor!
 
Hi dames, Wat leuk! Mijn datum zou 7-8-2023 moeten zijn. Het is mijn eerste en probeer nog een beetje neutraal te blijven qua blijdschap. Er kan immers nog zoveel misgaan. Hebben jullie dat niet? Pas na 12 weken durf ik denk ik echt te denken dat er een kindje aankomt.. 
 
Ik was nog niet klaar, maar kon het vorige bericht niet in 1x plaatsen (ben nieuw als zwangere en hier dus ook) Meteen een ander vraagje.
 
De drukke decembermaand komt er aan. Hoe gaan jullie om met Corona? Ik vind dit best lastig. Ben normaliter helemaal geen paniekhaas. 
 
Sorry hiervoor, maar het lukt me dus niet om hier 1 bericht te plaatsen en mijn laatste deel kan ik wederom niet plaatsen. Wat doe ik verkeerd. En nee ik ben geen boomer, al voelt het nu wel zo haha
 
Terug
Bovenaan