Uitgerekend Augustus 2023

maar nu wel merk ik. Dus juist nu wel een vacc zetten, mensen vragen te testen (is raar want hoezo). Benieuwd hoe jullie daarmee omgaan.
 
Aanvullend hierop wil ik even melden dat ik in shock ben dat ik nu al allemaal dingen moet regelen! Ben al bij 2 Kraamzorg organisaties afgewezen vanwege drukte/zomervakantie en ook opvang al aangevraagd (hoe dan!?). Eerste moment kan vanaf 16-2-2024. Dat is toch bizar? Dat ik hier nu überhaupt al mee bezig moet zijn terwijl het nog zo pril is en er nog vanalles mis kan gaan. Ik woon in Eindhoven trouwens. Blijkbaar een drukke omgeving.


Nog andere tips wellicht voor nu? Haha
 
? als het allemaal goed gaat, zal ik half augustus uitgerekend zijn?
 
@gebruiker... jeetje... was echt pas van plan dit na het eerste onderzoek bij de verloskundige te gaan plannen?
 
Ik heb ook nog niks geregeld qua kraamzorg enzo. Ga begin Jan naar de verloskundige en was van plan daarna te bellen. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend rond 10 augustus. 
 
@zazoutwee ik ga ook begin januari voor de eerste keer naar de verloskundige? vinden jullie t ook nog zo onwerkelijk tot nu toe? 
 
Hoi allemaal!
Allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik ben zwanger van ons 4e kindje, voorlopig uitgerekend op 11-8! Ik werk zelf in het ziekenhuis op het Vrouw Moeder Kindcentrum dus geen onbekend wereldje allemaal en na al 3 eerdere succesvolle zwangerschappen al wat meer vertrouwen in mijn lijf maar het blijft toch weer spannend! Zeker de eerste tijd tot ik het hartje heb gehoord. Wij mogen de 30e december voor het eerst naar de verloskundige voor intake en echo, dan regel ik ook meteen de kraamzorg want in de zomer is het vaak erg druk! Hebben jullie het al verteld aan familie enzo? Leuke ideeën voor de aankondiging? Wij gaan het waarschijnlijk rond de kerst vertellen, als het niet goed zou gaan wil ik namelijk ook steun van die mensen. Wel benieuwd hoe iedereen gaan reageren want een vierde is natuurlijk niet echt de standaard, maar wij zijn er heel blij mee!
 
Hee!!
Ik sluit me ook aan! Uitgerekend rond 23 augustus. Zwanger van ons 3e kindje (miskramen niet meegerekend) heb nu 2 zoontjes van 2,5 jaar en bijna 4 jaar. Net alles hiervoor gelezen, ik kom ook uit Eindhoven, dus schrik even van de drukte schijnbaar rond de zomer. Ik ben echt nog niet bezig geweest met regelzaken ?
 
Terug
Bovenaan