Uitgerekend Augustus 2023

Gefeliciteerd allemaal! Veel ervaren moeders :)
Voor mij is het dus allemaal nieuw en vind het heel spannend, zeker ook omdat ik niet heel veel klachten heb. Soms ben ik een beetje misselijk of heb ik gevoelige borsten, maar dat scheelt heel erg per dag.
Volgende week de eerste echo dus ben benieuwd, maar blijf ook realistisch. 


Ben ook al een stuk rustiger rondom zorg in Eindhoven. Het is wat het is en komt vast wel goed. Maar opvang is dus wel een tip om alvast in te schrijven als dat nodig is.
Ben wel nog even benieuwd hoe jullie omgaan met Corona aangezien ik veel lees over de risico's. Doen jullie voorzichtig of helemaal niet?
Wij willen het ook met kerst gaan vertellen als de eerste echo "goed" is komende week. Wil dan denk ik de echo oid in een doorzichtige kerstbal doen en die aan mijn moeder geven als cadeautje. Zoiets.. maar maak het pas concreet zodra we wat meer duidelijkheid hebben. Het voelt nog zo onwerkelijk!! En bizar dat mijn leven zo anders gaat worden. Daar moet ik me mentaal ook nog op voorbereiden ?
 
Liefs!
 
Beste mamas , ik ben uitgerekend voor 22 augustus 2023, het is mijn 2de kindje. 
Ik was onverwachts zwanger, maar is het natuurlijk helemaal welkom. Het is wel heel spannend. ?
 
Maar ik heb wel gelijk een vraagje, ik ben de eerste weken tot over 2 dagen , kweenie hoe misselijk gevoeld , niet normaal. 
En sinds 2 dagen zijn alle symptomen gewoon weg. En voel ik me helemaal niet meer zwanger. En dat maakt me toch een beetje ongerust. Ik ben wel 3 dagen geleden naar de gynaecoloog geweest ben toen was de Echo goed en het hartje klopte mooi. Is dit bij iemand herkenbaar?! 
 
 
Terug
Bovenaan