Uitgerekend augustus: algemeen shoptopic!

<p>Hi meiden! </p><p>Ik open dit topic voor de uitgerekende dames in augustus (of andere zomerbaby’s) die het leuk vinden om te kletsen over what-to-buy-for-our-summer-baby :) </p><p>Zelf vind ik het nogal lastig om te bepalen wat ik moet kopen in de kleinste maatjes ivm eventueel warm weer. </p><p>Wellicht kunnen we elkaar helpen met tips/leuke adresjes/adviezen/etc. voor babykleding, babymaatjes (niet te veel kleine maten kopen hoor ik veel), babykamer adresjes, etc! </p>

Mijn zoontje is vorig jaar 31juli geboren(met iets van 33graden). Hij kon zichzelf goed warm houden dus had alleen rompertjes met korte mouw aan. Ik had heel veel kleertjes gekocht in maat 56 maar hij heeft maar 2 pakjes aan gehad vanwege de hitte en omdat ie na een maand er al uitgegroeid was. 

Wij zijn bij van Asten superstore in Tilburg geweest en is echt een ontzettend leuke mooie grote winkel waar ze alles hebben. Als je voor een kamer gaat zou ik wel voor de zekerheid een bus meenemen want met beetje geluk kan je de kamer meteen meenemen als ze m op voorraad hebben(als je dat tenminste wil). Ook hebben ze er hele leuke kleertjes! Voor rompertjes ga ik meestal naar Hema en Zeeman. Prenatal heeft soms ook leuke aanbiedingen met kleren. 

Een vriendin van mij had hetzelfde. 2 jaar geleden in sept bevallen, kindje kon zich ook goed warm houden en had alleen een rompertje aan en op de iets frissere dagen een shirtje met korte mouw en een luchtig broekje aan. Als ze mee naar buiten ging, werd er een omslag doek om haar heen gewikkeld dat was tegen het windje. Dus; weinig kleren..

Zelf nu 6,4 zwanger, ik vind het ook lastig wat ik moet kopen qua kleding.. Heb er al veel overna gedacht! As woe de eerste echo, tot die tijd mocht ik nog niks kopen van mezelf! 

Ik ben ook eind augustus uitgerekend en ben ook benieuwd naar dit. Ik zelf vind dat zeeman, prénatal, H&M en Hema leuke baby kleding heeft en ook betaalbaar. ?

[quote quote=10163643]Mijn zoontje is vorig jaar 31juli geboren(met iets van 33graden). Hij kon zichzelf goed warm houden dus had alleen rompertjes met korte mouw aan. Ik had heel veel kleertjes gekocht in maat 56 maar hij heeft maar 2 pakjes aan gehad vanwege de hitte en omdat ie na een maand er al uitgegroeid was.[/quote]
Bedankt :) Dit idee heb ik ook inderdaad. Om voornamelijk rompertjes te kopen. Ook wel voor de zekerheid wat broekjes en rompertjes met lange mouw maar niet pakjes etc in te gaan slaan. Heb t idee dat ik de echte leuke kleertjes en t grote shopwerk beter voor de herfst/winter kan bewaren! 

[quote quote=10163649]Wij zijn bij van Asten superstore in Tilburg geweest en is echt een ontzettend leuke mooie grote winkel waar ze alles hebben. Als je voor een kamer gaat zou ik wel voor de zekerheid een bus meenemen want met beetje geluk kan je de kamer meteen meenemen als ze m op voorraad hebben(als je dat tenminste wil). Ook hebben ze er hele leuke kleertjes! Voor rompertjes ga ik meestal naar Hema en Zeeman. Prenatal heeft soms ook leuke aanbiedingen met kleren.[/quote]
Ik vond van asten qua babykamer juist niks, maar qua kleding en de rest weer heel leuk! 

Winkeltips 
- Van Asten Babysuperstore
- Babypark 
- Poetree (online) 
- Schattige babykleertjes (online)
- Name It
- Lidl (online) (hebben nu hele goedkope babykleertjes)
- Standaard: Hema/Zeeman/H&M/Zara, etc.
- Prenatal
- Mamaloesbabysjop (online)
- Once Upon a pink cloud (online) 
- Mi Toetie (online) 
- Cribstar 
- Bijenkorf (online)

Vullen jullie de lijst aan? ?

Terug
Bovenaan