Uitgerekend augustus: algemeen shoptopic!

@suus DG. Wij hadden een kamer die net binnen was. Was goede kwaliteit en deuren en lades geremd. Zit soms ook wel wat mindere dingen bij, ligt ook beetje aan de prijs die je kan/wil uitgeven?

[quote quote=10164092]@suus DG. Wij hadden een kamer die net binnen was. Was goede kwaliteit en deuren en lades geremd. Zit soms ook wel wat mindere dingen bij, ligt ook beetje aan de prijs die je kan/wil uitgeven[/quote]
Oke! Bij ons lagen er allemaal tafels bezaaid met kleding en op de grond allemaal spullen... dus denk verkeerd moment! Haha

Ooohh... ik mag eindelijk van mezelf shoppen nu wij weten dat het een meisje is!
Maar ik vind het wel erg lastig.. wel gewoon rompertjes enzo.. maar moet ik dan ook met lange mouwen of alleen met korte?.. 
Ene een slaapzakje zou in de eerste maanden nog niet veilig genoeg zijn.. maar wat dan wel? Zucht haha. Er is ook zoveel te koop dat ik soms echt ff de weg kwijtraak... 
Iemand tips waar te beginnen?

Ik vind kleertjes nog het minst lastige, denk ik... Als nieuwe mama heb ik geen flauw idee hoe het werkt met alles behalve kleertjes... Flessenwarmers, speentjes, luiertassen, babynestjes, allemaal abracadabra en redelijk verwarrend vind ik, hahaha!!

Ja kim,
dat ook! Maar ik denk dat ik daar gwn mee wacht haha.. (A)
Het is inderdaad allemaal zo verwarrend, gelukkig hebben we een verloskundige die wel wat info kan geven hoop ik.. of allemaal mama's om je heen (A) ofzo..  ik weet het ook niet zo goed.. Ik denk dan meer de heletijd.. wat wil ik precies. Ik heb flesjes misschien niet zo nodig als ik borstvoeding ga geven.. maar wat als het niet lukt!? wat dan!?
Maar misschien moet ik gewoon keer op mijn dooie gemak door zo'n winkel gaan lopen ofzo.. dno.
En dan die autostoeltjes! whaaatt.. haha.. gelukkig hebben we nog eventjes..

Ik heb waarschijnlijk al veel te veel gekocht en mogelijk te warm, maar ik haal gewoon kledingpakketjes van marktplaats. Dan ben ik niet veel kwijt en heb ik wel de keuze in wat ik hem aan kan trekken. Ik heb zelfs korte broekjes en een paar shirtjes met korte mouwen gekocht in maat 56. Ik ben eind juli uitgerekend dus we zien wel. Die korte broekjes passen ze misschien iets langer in omdat de lengte niet uitmaakt. Ik verwacht geen kleine baby (dat waren mijn vriend en ik ook niet), dus ik heb zo goed als niks in maat 50.
Ik gooi straks gewoon alles weer terug op marktplaats, dus maak me niet echt zorgen over dan te veel hebben. 

Haha Agnesz echt he!! Nooit geweten dat je én een autostoeltje, én een maxicosi, én een kinderwagen moet hebben. En met een tweeling hier dus dubbel ook nog! En dan vergeet ik waarschijnlijk ook nog andere 'op pad' dingen. :D 
Die marktplaatspakketten zijn inderdaad wel ideaal, heb ik ook met zwangerschapskleding gedaan, meteen een hele berg voor een prikkie. Scheelt echt een lading met geld want je hebt die kleding maar zo kort nodig... Dus kwaliteit is ook gewoon vaak prima. Ik wacht nog even tot ik weet wat de tweeling voor geslacht heeft voor ik daarmee aan de slag ga. Ze krijgen ook vanalles van oma's en opa's al (nu al!) dus heel veel nieuwe kleertjes zal wel niet nodig zijn denk ik.

Terug
Bovenaan