Uitgerekend augustus: algemeen shoptopic!

Ik ben in begin juni uitgerekend maar als t word zoals vorig jaar is het dan ook bloed heet. Vind het ook erg spannend merk ik. Zorgen over hoe je dat moet gaan doen met hitte. Ik zie wel bijv. Bij de archivestore hele dunne katoenen rompers enzo. Zien er geweldig uit en zijn lekker luchtig. Heeft iemand misschien een tip over draagdoeken? Ik zou heel graag veel willen dragen maar ben bang dat dat te warm is. 

Ik heb nu in maat 50/56 zo min mogelijk warme dingen, maar vooral rompertjes gekocht en laagjes zodat t met warm weer alle kanten op kan. En met winter heb ik allemaal leuke dingetjes bij zara al gekocht, want dan weet je gewoon dat ze echt kleding aan hebben wat warm moet zijn. Vind t ook maar een gedoe maar kan altijd nog wat bijkopen in de kleinste maat ?

Hoi! Ik ben 3 augustus uitgerekend. Even een andere vraag dan de kledingvraag: heeft iemand van jullie ervaring met verschoon/ aankleedmandjes in plaats van een verschoonkussen?
(Voor een beeld erbij, Google op “aankleedmand Olli Ella” bijvoorbeeld).
Ik ben benieuwd of dat praktisch is, of een enorme spijt aankoop straks..

Hmm.. zon aankleedmand ziet er wel super cool uit. Maar ik denk dat ik zelf me zou irriteren aan de opstaande rand .. die heb je bij een normale aankleedkussen niet lijkt me makkelijker... 
Mja heb het nog niet geprobeerd. 

[quote quote=10174489]Hoi! Ik ben 3 augustus uitgerekend. Even een andere vraag dan de kledingvraag: heeft iemand van jullie ervaring met verschoon/ aankleedmandjes in plaats van een verschoonkussen? (Voor een beeld erbij, Google op “aankleedmand Olli Ella” bijvoorbeeld). Ik ben benieuwd of dat praktisch is, of een enorme spijt aankoop straks..[/quote]
Ik zou me denk ik ook irriteren aan zo’n mand! Het staat wel heeeel mooi natuurlijk maar binnen no time ga je voor praktisch als je 972 keren per dag staat te verschonen haha.

Hoi meiden,
Net even alles terug gelezen want dit vind ik dus ook erg lastig. Ik ben 8 augustus uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik dacht zelf ook al niet veel kleding in maat 50/56 te kopen, maar na jullie tips te lezen, ga ik dat ook zeker niet doen. Hoeveel rompertjes in maat 50-56 hebben jullie dan? Op uitzetlijsten lees ik dat 6 stuks genoeg zijn, dit lijkt me dan weer weinig?
Ik wil proberen borstvoeding te geven. Kopen jullie van tevoren wel als een kolfapparaat, of wachten jullie hiermee. Want stel het lukt niet, dan heb ik een duur apparaat thuis in de verpakking staan. 
Hebben jullie nog tips voor draagdoeken of draagzakken?

Zo een aankleedmand vind ik ook super mooi! Minder praktisch lijkt me inderdaad. Je hebt ook van die moses baskets, die al eens gezien? Zijn ook super mooi. 

[quote quote=10174771]Hoi meiden, Net even alles terug gelezen want dit vind ik dus ook erg lastig. Ik ben 8 augustus uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik dacht zelf ook al niet veel kleding in maat 50/56 te kopen, maar na jullie tips te lezen, ga ik dat ook zeker niet doen. Hoeveel rompertjes in maat 50-56 hebben jullie dan? Op uitzetlijsten lees ik dat 6 stuks genoeg zijn, dit lijkt me dan weer weinig? Ik wil proberen borstvoeding te geven. Kopen jullie van tevoren wel als een kolfapparaat, of wachten jullie hiermee. Want stel het lukt niet, dan heb ik een duur apparaat thuis in de verpakking staan. Hebben jullie nog tips voor draagdoeken of draagzakken?[/quote]
Wat leuk!! Ik ben ook 8/8 uitgerekend :)

Nou ik heb wel best wat gekocht als ik eerlijk ben. En dan bedoel ik: ik heb 3 leuke pakjes gekocht in lichtblauw. Soort geboortepakjes/nette pakjes in maat 0-1 maand staat erop. Dan heb ik verder wel wat broekjes van zara in maat 56 en shirtjes. En van rompertjes heb ik er denk wel 12 zowel in kort als lange mouw. Het is wel warm in augustus maar wij hebben airco boven (gaat uit als we slapen) dus in de nacht moet hij een pyjama aan. Ik heb me best laten gaan al met shoppen maar ik vind t moeilijk omdat je links en rechts verhalen hoort maar heb ook zoiets van: boeiend... dat ondervind ik dan wel zelf. 
Over de Borstkolf kreeg ik als tip van de vk om hem te huren en niet te kopen. Idd ook voor als t niet lukt maar ook omdat die gehuurde kolven een stuk beter zijn! 

Terug
Bovenaan