Uitgerekend augustus september '21

Hi!

Hier zwanger van een 2e kindje. Uitgerekend op 30 augustus nu dus 8+6 geloof ik.
Eerste echo al gehad met 7 weken en 8 feb de termijnecho.
Wij hebben het nog tegen niemand verteld en dat vind ik toch wel lastig hoor!
Heb zelf last van een lage bloeddruk en erg veel vermoeidheid. Merk ook dat ik minder geduldig naar mijn dochtertje van 2 jaar ben maar nu ik me daar bewust van ben geworden weet ik er al wat beter mee om te gaan haha.

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen! Wat een spannende fase is dit weer zeg

Hey allemaal!
Ik heb vanmorgen de bevestiging gekregen dat ik zwanger ben! 
Het is nog heel pril (laatste menstruatie was 16 december), maar voorlopig is alles goed.
Ik moet zeggen dat ik een beetje overdonderd ben. Ik heb PCOS en had voor mijn eerste zwangerschap wat hulp nodig. Toch raakte ik zo relatief snel zwanger van een tweeling! Sinds mei 2019 heb ik twee mooie dochters, Flor en Soe. 
Een tweetal maanden geleden bedachten we dat we nog wel een derde kindje willen. Omdat we wisten dat het moeilijk kon zijn besloten we mijn cyclus al een beetje te tracken en er op in te spelen. 
Ik kon absoluut niet raden dat ik een paar weken later zwanger zou zijn! 
Hoewel ik dus ongelooflijk blij en dankbaar ben, ben ik ook een beetje overwhelmed! Een tweeling van 20 maanden en nu een derde onderweg! Heerlijk, maar help! :D (Thanks, hormones!)
Voorlopig nog geen kwaaltjes hier, maar ik ga er niet te erg om roepen. Bij de tweeling was ik hele dagen misselijk. Mijn HCG kwam wat traag op gang, maar gisteren werd er 1002 gemeten. Volgens de huisarts normaal, dus ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Hoi hoi!

Ik ben uitgerekend op 10 aug! Dit is ons eerste kindje dus ik lees en klets graag mee om er wellicht nog wat van op te steken!

De vraag die mij momenteel (12,3 weken) bezig houdt is wanneer ik het kindje voor het eerst zal voelen ? ik krijg al een kleine baby-bumb! Al is die door het Corona-bumpje al iets groter dan misschien de bedoeling was ??

Voor de ervaren zwangeren onder ons, wanneer voelden jullie voor het eerst je kindje in je buik?

Liefs
Michelle

Hoi allemaal,

Ik lees en klets graag met jullie mee?Afgelopen woensdag als uitgerekende datum 15 augustus gekregen, nu 11 weken en 5 dagen zwanger.

Bij de eerste echo zagen ze een bloedstolsel waardoor ik twee weken later (nu 2 weken geleden) een extra echo kreeg omdat het stolsel aan het vruchtzakje vast zat en het kon mee nemen als het de baarmoeder zou verlaten.
Gelukkig bij de controle geen bijzonderheden en afgelopen woensdag bij de termijn echo was alles in orde!

Ons eerste kindje en ook het eerste kleinkind voor onze ouders/bonus-ouders dus die hebben we het al verteld.
Nu binnenkort wereldkundig maken?

Liefs,
Emma

Ik voelde mijn dochtertje voor het eerst rond 18 weken maar had eerst helemaal niet in de gaten dat het de baby was die ik voelde ;) pas tijdens een echo toen de verloskundige vroeg “Kijk, voel je dit? De baby beweegt!” had ik door dat ik haar al een tijdje voelde!

Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen?
Hier gaat het goed. De misselijkheid en de ergste moeheid zijn zo goed als weg en ik heb sinds drie dagen ineens een echt babybuikje! In de ochtend is het nog een heel bescheiden buikje maar vooral na het avondeten ben ik ineens flink bol!
Ze zijn helaas mijn bloed kwijt geraakt in het ziekenhuis dus ik moet morgen opnieuw gaan prikken voor de NIPT. Grr ben er toch al zo dol op dat bloedprikken ;)

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben zwanger van ons 1e kindje, volgens eigen berekening as dinsdag 8 weken, en die avond hebben we ook de 1e echo. 21/22 sept uitgerekend voor nu. Zó spannend! Vanaf week 6 werd ik wat weeëg en misselijk in de ochtend, vermoeidheid, en het meeste vervelende nog; die geúren!! Oooh wat erg! Waar ik erg onzeker van wordt zijn de krampen in mijn buik, waarschijnlijk de baarmoeder maar het doet soms echt heel zeer dus dat vind ik dan wel eng. En dat de symptomen wat minder lijken soms. Aftellen naar de echo dinsdag…bijna, echt zenuwslopend.

Terug
Bovenaan