Uitgerekend augustus september '21

Hee allemaal! 
Ik had gisteren positieve zwangerschapstest in handen :) Voelt nog wel onwerkelijk.
7weken geleden, 3dec begon mijn menstruatie. Dan zou ik misschien 7weken zwanger zijn. De vorige 2 cyclussen hiervoor duurde 6/7 weken. 
Het zou dus ook kunnen dat ik nu 4weken ben. Dit kan ik niet zo goed achterhalen want heb geen ovutesten gebruikt. 
Ik klets graag met jullie mee :) 

Gefeliciteerd Krokuzzkelly! Ik lees stiekem de andere groepen mee en zag je test voorbij komen! Die was flink duidelijk! Ben heel benieuwd hoe ver jij bent!

Heb je de verloskundige gebeld om het te bespreken?

Spannend!

Mijn eerste echo staat nu gepland op 8 februari en ik kijk er naar uit!

Covo, nee zover zijn we nog niet. Het moet nog even landen. Doordat ik nog niet zo lekker in mijn fel zit (komt door de verandering hormonen) ben ik ook nog niet enthousiast blij, heel gek! 
Dit weekend ga ik samen met mijn vriend bekijken en opzoeken naar de volgende stap om contact op te nemen met verloskundige en dergelijke. Dan maandag even bellen.
Oeh spannend 1e echo 8 februari, hoever ben je? 

Komt vanzelf, lekker op jullie eigen tempo de boel laten landen. ??
Voel je je goed?

Ik ben vandaag precies 5 weken. Ik had sinds vorige week woensdag positieve testen. Ik ging van geschokt, naar super blij, naar heel bang, naar nu het vertrouwen dat wat begint te groeien. Achtbaan afgelopen week haha.

Ik voel mij momenteel gedurende de dag licht misselijk. Ook weinig zin in eten. En nog niet zo fit. Kan ook komen door niet zoveel eten.. 
Vandaag lekker vrij dus ook niet veel doen. 
Morgen weer dagje werken 

Hallo allemaal!
Ik sluit ook graag aan! Ik ben nu 12 weken in verwachting van ons tweede kindje! Uitgerekend op 4 augustus. Heel spannend weer! Ik heb al een dochtertje, Mia. Zij wordt in maart alweer twee jaar. Tijdens mijn eerste zwsngerschap heb ik een zwangerschapsvergiftiging gehad waardoor het nu ook wel extra spannend is.
Ik vind het heel leuk om met jullie mee te lezen.

Liefs, 
Esther

Terug
Bovenaan