Uitgerekend augustus september '21

Yes!! Wij hebben afgelopen zaterdag positief getest en omdat ik vandaag kerst vierde met mijn broertje hebben we het als zijnde cadeau verteld. Hij was zo verrast, te leuk!
ik merk wel dat ik enorm onzeker ben, gaat het wel goed? Moeten we niet wachten tot de echo? Wat als het n miskraam wordt? We zouden het in dat geval ook graag met naaste familie & vrienden willen bespreken maar toch vind ik t moeilijk. Merk dat ik er gestresst van raak terwijl ik ook ZO blij ben. Iemand die dit herkent?

Aaa kan best zijn dat je deze zwangerschap helemaal niet misselijk wordt ? ik ben nu 6 +1 maar ook nog helemaal niet misselijk! Soms wat weeig maar verder niet. Wel gevoelige borsten, vooral snachts en sochtends en al wel een cup maat groter ? snel vet haar en dikke pukkels ? af en toe wat ongesteldheid achtige krampen en met opstaan of niezen verneem ik wat banden pijn. Iets meer slaap nodig dan anders maar verder nog nergens last van? ergens hoop ik dat ik nog misselijk wordt.. Klinkt stom maar t maakt me onzeker dat ik dat helemaal niet ben maar je leest het wel overal..

Hoi allemaal,
Wij verwachten ook als alles goed gaat in augustus een kindje. De eerste voor ons.
Naar berekening ongeveer rond de 20e.
We zijn er super blij mee en hebben het gelijk gedeeld met onze ouders.
Ik vind het wel een spannende tijd omdat je weet dat het ook nog fout kan gaan. Ik ga er niet van uit maar toch vind ik het wel spannend.
Ik zit nu tussen 5/6 weken en ik vind zelf dat ik het echt al kan zien aan m'n buik.
M'n borsten zijn ook gelijk voller geworden.
Zo bizar hoe snel dat gaat.
Verder heb ik best ook wat krampen, ik las dat dit wel normaal is. Gelukkig niet echt last van misselijkheid. Alleen een beetje extra moe maar dat geeft niet.
Leuk om op dit forum te kunnen kletsen over ervaringen etc.
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Liefs Henny

Dag allemaal! Gefeliciteerd!

Vandaag 3 positieve testen gedaan! Ik was 2 dagen overtijd; Clearblue gaf 2-3 weken aan. Dit is ons eerste kindje en we zijn ontzettend blij! Morgen maar eens wat informatie winnen over hoe en wat nu. Mijn droom was het om het ooit met kerst aan onze ouders te vertellen..denk dat we dat gaan doen, hoe pril ook. Ik wil het gewoon van de daken schreeuwen! Zo ontzettend gek idee en hoop zo dat alles goed gaat. Was liever al wat verder geweest bij het achterkomen haha.

Liefs!

Hi dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben gister onze eerste echo gehad. We zijn minder ver dan we dachten. Ergens rond de 6 weken nu dus half augustus uitgerekend. Over 2 weken terug voor de volgende echo. Erg spannend!

Hoi mama's, 
Ik ben als het goed is 13 augustus uitgerekend van ons 2e kindje. 6 jan. Hebben wij de intake met de verloskundigen, dit via beeld bellen. Met hoeveel weken kregen jullie de eerste echo? Ik dacht dat ik de echo bij m'n dochter met 9 weken kreeg. Dit is wel al 8 jaar geleden. 

Hey Brans,
Geen zorgen hoor! Ik ben ook niet misselijk en volgens de berekeningen ben ik nu 6+4 weken. Dit is mijn 2e kindje. Bij m'n dochter heb ik letterlijk overal gekotst waar je kon kotsen ? 

Terug
Bovenaan