Uitgerekend augustus

Bedankt voor jullie berichtjes dames, stelt me toch weer een beetje gerust :)
Nou idd voor de overgebleven mama’s to be worden het nu toch september baby’s!! Had me zo ingesteld op augustus maar vind nu september ook wel gewoon een hele mooie maand. Ben benieuwd wanneer de kleintjes gaan komen. Kan nu niet lang meer duren :)
@ Nobba: Zou je dat nog doen? Ik zou echt bang zijn dat precies dan mijn vliezen ineens breken :p 

En, al babynieuws van mama’s die eind augustus waren uitgerekend, maar waarbij de kleine toch in september wilde komen? 
Het kan nu echt niet lang meer duren voordat jullie je baby in de armen hebben. 

Nobba, ik voelde me vlak voor de bevalling ook anders! Bij de eerste heel duidelijk en nu bij de tweede ook. Ik denk echt wel dat je lichaam iets aan kan geven hoor. Bij de eerste was dit gevoel er de dag van te voren en bij de tweede ongeveer een week van te voren. Toen heb ik ook echt de hele week anders in mijn vel gezeten. Dus wellicht dat het dan toch één dezer dagen gaat doorzetten?
Hin, super spannend wordt het bij jou nu! Ben je al een keer gestript, of heb je dat nog niet laten doen? Hoe gaat het verder met je, is het nog vol te houden?
Dames, ik ben zó benieuwd wanneer jullie jullie kleintjes in jullie armen kunnen houden (wauw, veel "jullie's" in één zin). Ik gun het iedereen zo! En daarnaast mag het ook wel gewoon een keer afgelopen zijn, dat zwanger zijn. Nietwaar? ;) 

Nog steeds niks... morgen afspraak verloskundige, als ik wil, kan ze strippen. Tenminste, als baarmoedermond verstreken is... anders volgt er afspraak ziekenhuis. Wil zó graag thuis bevallen! Maar wil ook geen risico's lopen natuurlijk... we gaan het zien! Gister slechte dag, zowel lijf als mentaal, vandaag weer beter. Beetje op en af.

@ashhh gisteren de bruiloft gehad. Was gezellig en geslaagd. Bang zijn om vliezen te breken daar had ik eigenlijk niet zo. Misschien wel als ik meer last had van krampen oid. Misschien was ik dan niet gegaan.
Hier dus ook nog niets aan het handje. Voel nu ook niet zoveel qua beweging vd baby. Zal wel weer wat anders liggen. Morgen weer afspraak bij vk. Ben benieuwd of ze dan ook een check gaat doen.
Mijn man trekt het wachten ook niet meer zo goed. Heeft al heel veel keren gedroomd dat ik ging bevallen haha. Op zijn werk is de gok dat het 5/6 september gaat gebeuren. Dit is de oorspronkelijke datum waar wij eerst zelf  op uitkwamen. Dus wie weet...

@ JomieJW: Lief! Nou inderdaad, dat maar zitten afwachten is echt vermoeiend zeg :-o
@ Hin: Ik hoop dat ze je morgen kunnen strippen en het dan eindelijk door gaat zetten! Mocht dit nog niet kunnen, kunnen ze het misschien later deze week nog in het ziekenhuis proberen.
Ik had vrijdag nog 0 cm ontsluiting, maandag 2 cm toen heeft de VK me gelijk gestript. Heeft helaas niet doorgezet, wel mijn slijmprop door verloren. Vanochtend bij het ziekenhuis geweest en had nu alweer 3 cm. Kan dus heel snel gaan in een paar dagen tijd.
@ Nobba: Nee dat snap ik wel, als je je gewoon goed voelt moet je zulke dingen gewoon lekker doen! In ieder geval fijn dat je nog een hele leuke avond hebt gehad :) 
Als je graag wilt dat ze je checken moet je dat gewoon aangeven hoor, het is wel fijn om te weten hoe het er nu voor staat toch. Jij was toch ook al over de 40 weken?
Hopelijk morgen babynieuws hier!
Moeten ons morgenvroeg om 08:00 uur melden in het ziekenhuis en dan gaan ze me inleiden. Omdat ik 3 cm ontsluiting heb, hoef ik geen ballon meer maar kunnen ze gelijk mijn vliezen gaan breken. Hopelijk starten de weeën dan uit zichzelf en heb ik ons meisje dan eindelijk morgen in mijn armen :) Het is wel even anders dan dat ik verwacht had. Wilde zo graag in bad bevallen en in een ander ziekenhuis en gewoon natuurlijk, maar de gezondheid van de kleine is het allerbelangrijkste daarom toch maar deze keuze gemaakt. Hoop dat alles goed gaat, hou jullie op hoogte :)

Terug
Bovenaan