Hier ook Babynieuws!!!
Afgelopen donderdag 05-09-19 om 23:05 uur zijn ook wij dan eindelijk trotse ouders geworden van onze dochter Alivia
Wat begon als een natuurlijke inleiding (41+1 weken zwanger) om 08:00 uur, waarin ze mijn vliezen hebben kunnen breken omdat ik al 3 cm ontsluiting had. Kwam ik al vrij snel met mijn eigen weeën in een weeënstorm terecht, wat steeds ondraaglijker werd. Ik heb na 4 uur een ruggenprik gekregen wat het beste besluit ever was (wilde van te voren echt geen ruggenprik)! Ik voelde de weeën hierna niet meer maar had ze met extra weeënopwekkers zeer frequent en binnen een paar uur al 9,5 cm ontsluiting. Waarna ik helaas nog op 0,5 cm bleef hangen de 3 uur daarna. Daarna mocht ik goed mee gaan persen, echter paste ons meisje niet door mijn bekken. Helaas is het dus uiteindelijk toch een spoed keizersnede geworden. Aangezien ze in het vruchtwater had gepoept en de heftige buik operatie moeten wij nu wel tot morgen blijven, maar we maken het gelukkig allemaal goed! Zijn dolverliefd en gaan lekker van haar genieten!