Uitgerekend augustus

Ashh,  ik vond het ook altijd even goed gevoelig, strippen is wat erger helaas, dan moet ze namelijk IN je baarmoedermond en dan gaat ze krassen over het vliesje. Maar is even tanden op elkaar en klaar is kees ;)  daarna voel je niks meer. 
Gewoon laten gebeuren, zou ik zeggen. Bedenk maar dat je hierdoor wellicht eerder je kindje kunt verwachten :) 

@ Citrus: Oh nou dan ben ik benieuwd haha :p Ze zat nu al te duwen en te wroeten was echt pijnlijk.. Volgens mij heeft ze het al een beetje gemasseerd met de hoop dat dat iets ging doen.
Ja dat is zeker waar! Je hoort bij zoveel vrouwen dat het baat heeft gehad, dus het is inderdaad even doorzetten.
Zie het gewoon echt niet meer zitten zo met die slapeloze nachten en die buik die op knappen staat :-(
Heeft bij jou het strippen baat gehad?
@ Nobba: Klopt, de een zegt het valt mee de ander zegt een helse pijn haha. Beter voorbereiden op het ergste dan kan het alleen maar meevallen.
Denk toch dat het september baby’s gaan worden voor ons :) Ben ook benieuwd naar de andere dames die hun kindje in augustus verwachtten. Het is best stil hier nu op dit topic..

Dat het verschilt ligt ook erg aan hoe de baarmoedermond zit, 
Bij mijn 2de heeft ze gestript maar de "tuit" zat erg naar achter gekanteld, dus die moest ze eerst naar voren halen, dat deed goed zeer. Als hij naar voren zit en al wat week is, dan is dat een stuk minder pijnlijk. Daarnaast heeft elke vrouw een andere pijngrens, maar ik denk dat niemand het als een feestje ziet haha. 
Bij mij , mijn vorige zwangerschap dus, had het geholpen ja, rond 15u gestript en rond 18u begonnen de weeën. 

Verloskundige heeft mij ook proberen te strippen met 40 weken, mijn baarmoedermond zat toen nog dicht maar ze duwde en wroette toen inderdaad ook. Dit deed mij meer pijn dat het strippen zelf. Dit lukte een paar dagen later wel, toen had ik 1 cm ontsluiting en was alles goed week. Het is inderdaad geen fijn gevoel, maar hoe meer je ontspant hoe beter het te doen is. 
Succes met echt de laatste loodjes dames!

Voor iedereen is het strippen inderdaad anders. Ik vond er echt niks aan... In de zin van, het deed geen pijn en ik lag heel droog te wachten tot het vervelend of pijnlijk ging worden, omdat ik zo veel verhalen had gehoord dat het bij de meesten zo'n zeer doet. Heb nog gewoon liggen kletsen en grappen gemaakt en ineens was ze al klaar. De VK had dan ook niet verwacht dat het zou helpen, omdat ik totaal niet reageerde ;) Maar ik weet van mezelf dat ik echt een mega hoge pijngrens heb, dus wellicht dat het daaraan ligt? Ze blijkt wel een vervelende stripper te zijn, dus daar lag het niet aan.

Terug
Bovenaan