Uitgerekend begin november

@SophieBr ... thnx voor de tip! Dat wordt dus witte kool inhuis halen.
Ik merk trouwens ook dat de grote boodschap aan t veranderen is. Waar het voorheen vaste tijdstip was moet ik nu vaak meerdere keren. Zal wel iets te maken hebben met dat je darmen aan het verschuiven zijn. Wanneer ik druk bezig ben merk ik minder van de kwaaltjes. Krampjes/trekkerig gevoel en kleine steekjes heb ik sinds het begin dat ik zwanger ben, lijkt wel nu wat minder te worden. Volgens mijn VK heel normaal. 
Nu is het aftellen... vreselijk. Stomme hormonen maken me gek! Denk steeds wat als het fout gaat...heb je dit ook? 
 
 
@VictoriaEstelle een ontspanningsmassage kan geen kwaad. Het vruchtje heeft nog geen doorbloeding vanuit de placenta en zal niks van de afvalstoffen merken. Zelf ben ik fysiotherapeut en heb vaker de vraag van mijn patiënten gekregen, wat wel en niet mag.
 
Vrijdag echo gehad bij de gyneacoloog gehad en vandaag bij de verloskundige. Beide keren een hartslag gezien en het is goed gegroeid van een sesamzaadje naar een koffieboon. Super blij en eindelijk het gevoel dat het echt goed zit! (2 miskramen gehad waarbij ik geen hartslag gezien had). Ik ben nu 7 weken :)
 
@Sophiebr: Ik heb het ook..vaker naar de wc voor een grote boodschap. Bij mij is vaak nog wel rond het vaste tijdstip en dan nog extra.
Qua andere kwaaltjes, ik ben nog steeds erg moe. Begin ook meer honger te krijgen. Afgelopen maandagavond voor het eerst flink moeten overgeven. Was er echt beroerd van. Maar verder echt misselijk valt verder nog wel mee.
Over ander hele week begin in met nieuw tijdelijk werk. Ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen. Ze weten ook nog niet dat ik zwanger ben. Daar wacht ik liever ook nog even mee om het te vertellen.
Maar eerst volgende week donderdag de eerste echo! Kan niet wachten :)
 
Hi allemaal, 
 
Na lang meelezen toch mij even voorstellen. Ben Lil en ben nu 5+5 zwanger na een miskraam bij 8 weken. Wij verwachten onze eerste ik, dus nu weer verschrikkelijk spannend. 
Op 3 april al de afspraak staan, mogen we ook al een echo doen. Hoop zo dat we deze keer wel de rit vol mogen maken! 
 
@MissSJ Ben benieuwd of de witte kool helpt! Dat heb ik inderdaad ook! Zodra in rustig zit merk ik de krampjes/steekjes veel beter op. Maarja, misschien ook logisch want als je aan het werk bent ben je met allerlei andere dingen bezig.
@BelleNova, dat hoeven ze ook nog niet te weten toch? Gewoon lekker afwachten tot jij je er prettig bij voelt. 
@SuzanvW super fijn! Kan me voorstellen dat het dan extra spannend is allemaal! 
@LilX Welkom! Spannend! 
 
@sjimmyroro Ha leuk nog een hardloper! Inmiddels heb ik geen last meer van die buikkrampjes. Niet echt in ieder geval. Wel de andere klachtjes; hallo misselijkheid haha..  Ik doe op het moment niets anders als hardlopen, heb wel een wielrenfiets, welke ik af en toe ook wil inzetten. Nu hebben we een Tacx dus veiligheid alom! :) Voeding blijft hetzelfde. Bij jou? 
 
@gebruikermartine. Stuur me maar een mail en dan voeg ik je toe.
Het zelfde geldt natuurlijk voor dames die ook graag in de Whatsapp groep willen.
Irisht92@gmail.com
Beetje late reactie maar ik kijk niet zo vaak meer op het forum.
 
Terug
Bovenaan