Uitgerekend begin november

@Fishy,

Opgezette darmen ja inderdaad herkenbaar vervelend. Ook last van maagzuur ´s nachts?
Dat klinkt ook pittig hoor, 9u dansen! Zo actief ben ik niet in mijn functie hoor. Doe meer bureauwerk. Maar wel met kerosine lucht en lawaai op de achtergrond..
Ook heb ik wel andere (fysieke) verplichtingen.. sommige heb ik met een smoes kunnen afwimpelen maar denk niet dat ik dat lang zou kunnen volhouden.

Vanmorgen met hardlopen moest ik wel mijn borsten even vasthouden.. haha.. voelde even raar..

Doe je aan ballet?
Denk dat dansen wel een fijne sport moet zijn voor je baby in de buik.. muziek/bewegen..

@gebruiker10066497

Dat doe ik ook wel.. checken op bloed na het wcbezoek :)

Maar wat ik vooral herken > intolerant zijn voor ons vaatwasmiddel. Ik heb gisteren mijn eten weggegooid omdat ik zo misselijk was.. (dat had ik gemaakt voor mee te nemen naar mijn werk en in een magnetronbakje gestopt) vissticks, broccoli, wortelen en bloemkool in combinatie met de geur van onze vaatwas tabletten. KOTSELIJK!

Ik ben er de gehele dag en nacht slecht van geweest!

Zullen nog wel meer eigenaardigheden boven komen zeker, tijdens de zwangerschap!
In ieder geval gefeliciteerd!



 
Leuk om weer even bij te lezen. @Fishy, thanks voor de info! Ik heb het ziekenhuis gebeld en 22 maart de eerste echo. Volgens mijn berekening zou dat met exact 7 weken zijn. Vriend en ik vinden het beide wel spannend, ik vooral of alles goed gaat, hij omdat het nu wel heel echt wordt allemaal ;-)
Echt misselijk ben ik nog niet, maar heb wel dag en nacht een vervelend weeig (is dat een woord?) gevoel. En zere borsten waardoor ik nu al niet meer op mijn buik kan slapen. Hoe gaat het bij jullie qua symptomen?
 
 
 
 
Hoii Gefeliciteerd iedereen !!!!
Ben nieuw hier en wat leuk om alle (herkenbare) reacties te lezen. Ik ben zwanger van nr.1 en nu 6.2wkn. Ik vind t super leuk maar ook mega spannend... 4 april 1ste afspraak met VK en 19 april eindelijk de 1ste echo...niet wachten!!!
Heb al een aantal weken last van mijn borsten en ook wat krampjes/menstruatie pijn. Sinds een paar dagen een opgezette buik en mijn broeken passen nu ook niet echt meer.. nooit verwacht dat ik zo snel een zwangerschapbroek nodig had..loop nu rond met mijn knoop open en een elastiekje om mijn knoop. Soms misselijk en duizelig...gelukkig niet iedere dag.
Iemand nog handige tip(s) voor pijnlijke borsten?
Leuk dat er een FB page is...ga het straks ff opzoeken
 
Gefeliciteerd allemaal!! 
Ik ben er 4 dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje! 
Vandaag bij de VK geweest en ik ben nu ongeveer 4 weken en een paar dagen zwanger... 
Ik voel me vooral moe en misselijk de hele dag... maar heb ook al een paar dagen de griep dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben... en ik ben bloed chagarijnig... maar denk dat dat eerder door t stoppen met roken komt dan door de zwangerschap ?
 
Hoi allemaal,

Ook ik herken me in de zwangerschapskwaaltjes zoals pijnlijke borsten en een weeig gevoel in m'n onderbuik. En ook ik check altijd na het plassen! Die eerste 3 maanden zijn toch wel spannend en soms ook stressvol. Al is dat natuurlijk niet goed!
Zo had ik vandaag nog een halve paniek-aanval. Had vandaag een training op werk, waarbij we ontspanningsmassages gingen oefenen. Ik ben dus proefpersoon geweest, niet wetende dat je zelf
 
@iedereen Alle nieuwelingen, gefeliciteerd! 
@MissSJ @MaanL De bladeren van witte kool moeten goed helpen bij pijn. Wellicht ook als je deze op je borsten legt/tussen je bh stopt? 
Vandaag contact gehad met de verloskundige en op 11 april de eerste echo! Nog 4 weken, het kan voor mij niet snel genoeg gaan! 
Wie heeft er trouwens ook last van de darmen? Ik heb normaal altijd moeite met mijn ontlasting (lees om de dag grote boodschap) terwijl ik de afgelopen dagen wel minstens 2x per dag naar de wc moet! 
Verder lichtjes last van mijn borsten maar niet meer dan voor mijn menstruatie. Af en toe steekjes in de onderbuik en last van mijn onderrug. Gister had ik even een uurtje wat meer aanwezige steken in mijn buik waardoor ik even lekker wilde  zitten, maar dat trok ook weer weg.
Merk tijdens het werk sowieso weinig van de kwaaltjes, pas als ik thuis ben en rustig zit dan heb ik er meer ‘last’ van. Misschien icm vermoeidheid? Herkennen meer dames dit?
 
Terug
Bovenaan