Uitgerekend begin november

@MaanL
ik zat bij 5 weken bij de vk, maar dat was omdat we niet 100% zeker wisten dat dat 5 en geen 8-9 weken waren.
Daar bleek dat het echt 5 was want er was niks op de echo te zien. Behalve verdikt baarmoederslijmvlies.
Maar zij zei dat normaliter bij 8wkn!
 
Klinkt tof een FB groep en whats app groep!

Gefeliciteerd aan iedereen die zwanger is!
Vanmorgen voor het eerst mega misselijk geweest. Toch gaan werken en gaan sporten (militair)..
Maar mijn eten heb ik helaas net moeten wegdoen.. de gedachte alleen al.. pff!
Gelukkig nog wel 2 boterhammen met choco mee.. Heel strange, dat at ik nooit.. maar van het weekend zei een inwendig stemmetje telkens dat ik een pot chocopasta moest gaan kopen.

Ik ben benieuwd naar het verloop van de zwangerschap. Hopelijk verloopt het bij iedereen goed! En schijnt er in de maand november inderdaad een zonnetje!

5 april eerste echo.. al zooooo nieuwsgiering :)
 
@Marieee

Ik herken hetzelfde als bij jou..

´s nachts ook buikpijn.. en dan dat angstig gevoel ivm miskraam. Probeer toch maar positief te blijven. (Al herken ik je gevoel echt wel) Het zal er wel allemaal bij horen.

Ik sport zelf ook nog, hardlopen. Normaal loop ik elke dag (behalve in het weekend) 1 uur lang al heel vroeg in de morgen rond 6u.(vanwege mijn werk)
Maar nu loop ik later op de dag en ook maar 30min. Kan gewoon niet langer, mijn waterflessen zijn dan al leeg. Ook ligt mijn tempo beduidend lager dan een paar weekjes terug.

Maar goed, elke dag 30 min is super goed voor het kleintje :)

Doe je ook nog andere sporten?
Pas je je voeding daar ook op aan? Of geeft je lichaam aan dat je extra dorst en voedsel nodig hebt?

Groetjes :)
 
@Sjimmyroro
Ik durf dat dus niet meer - hardlopen en sportschool. Zo stom, maar ik denk echt; straks wordt m'n bloeddruk te hoog, blabla. Terwijl het allemaal bewezen is dat het wel kan en ook goed is, I know, I know..
Ben benieuwd hoe dat jou vergaat, als millitair, dat zal wel lichamelij pittig zijn! 
Wel dans ik actief (9u per week), in groepsverband. Wordt nog wat met de strakke balletpakken haha, volgens mij ben ik al door de mand gevallen maar heb het toen maar op 'iets verkeerds gegeten' en dus 'opgezette darmen' gegooid haha.
 
Hallo allemaal!
 
Ik ben nieuw hier, ik ben ruim 6 weken zwanger nu en uitgerekend op 2 november. Wat ontzettend leuk om al jullie (herkenbare) verhalen te lezen! Zo check ik ook iedere keer als ik naar de wc moet of ik bloed heb, al krijg ik wel steeds meer vertrouwen dat het goed gaat komen! Ik ben regelmatig misselijk, maar als ik dan wat wet, gaat het eigenlijk wel weer beter. Ook ben ik behoorlijk moe en heb ik last van zere borsten. En sinds een paar dagen ben ik extra gevoelig voor geuren, ik vind ons wasmiddel bijvoorbeeld ineens verschrikkelijk stinken! 
We zijn heel blij dat we een kindje krijgen, ik vind het ook behoorlijk spannend allemaal en kijk uit naar de eerste afspraak bij de vk op 23 maart!
 
 
Hallo!!
Na 4 jaar aan vruchtbaarheidsbehandelingen, ben ik nu na een vierde IVF/ICSI zwanger!! Ik kan het nog steeds moeilijk geloven. Eind maart de eerste echo, I Can't wait!! Ik heb weinig kwaaltjes, iets eerder moe en een vieze smaak in de mond voeren de boventoon. Zooo spannend!
 
 
 
Terug
Bovenaan