Uitgerekend begin november

Ik wacht nog even met een app groep/fb. Eerst de eerste echo afwachten. De mijne staat op 18 maart gepland! Helaas had mijn schoonmoeder het al door doordat ik twee keer een drankje weigerde :p. Helemaal blij dat er een tweede bijkomt! Eigenlijk ook wel fijn, stel dat het misgaat kan je ook bij iemand je verhaal kwijt. 

Hoi!
Voor het eerst op dit forum. En na een jaar gaan voor een tweede kindje op 18 februari dan eindelijk een positieve test. En dat terwijl we een week later een afspraak hadden staan in het ziekenhuis voor een onderzoek. 
Waarschijnlijk uitgerekend op 31 oktober. 11 maart gaan we voor het eerst naar de vk
Iedereen hier gefeliciteerd!

Hoi!
Voor het eerst op dit forum. En na een jaar gaan voor een tweede kindje op 18 februari dan eindelijk een positieve test. En dat terwijl we een week later een afspraak hadden staan in het ziekenhuis voor een onderzoek. 
Waarschijnlijk uitgerekend op 31 oktober. 11 maart gaan we voor het eerst naar de vk

Hoi!

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. 1 maart had ik een positieve test in handen. En volgens een uitrekentool is mijn uitgerekende datum 8 november! ?

Ik heb een mail gestuurd om aan te sluiten bij de facebook groep. Ik heb ook uitgerekend dat mijn uitgerekend dag 8 november is :). Heel erg spannend allemaal! 

Terug
Bovenaan