Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb volgende week een vitaliteitsecho en 9 april de medische echo. Ik heb het mensen van dichtbij al verteld, maar alleen de personen die ik ook zou inlichten als ik een miskraam zou hebben.
Wij hebben shirtje met ik krijg broertje/zusje.
Wij zitten nog even te bedenken wanneer we het gaan vertellen. Heb over 3 weken een gin tonic feestje... misschien ga ik het mijn moeder de dag ervoor vertellen zodat ze me kan helpen waarom ik geen alcohol drink (heb bedacht dat ik ga zeggen dat ik een blaasontsteking heb en aan de antibiotica zit)
Hoi!
Ik heb vandaag op dag 2 na NOD positief getest! Ik ben dus 7 november uitgerekend. Ik vind het allemaal nog heel eng en spannend en ik praat graag mee. Ik heb mijn vroege echo op 19 maart. Ik ben namelijk 2 maanden geleden met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Groetjes Denise
Wij hebben gisteren een gedeelte van de fam ingelicht (ook degene met wie ik het wil delen als het mis gaat) de andere doen we echt pas als de 12 weken voorbij zijn. Hadden onze dochter een shirtje aangedaan met grote zus mooi om de reacties te zien.
Super leuk om al dat goeie nieuws te lezen?gefeliciteerd allemaal!! Wie in de facebook groep wil moet even een mail sturen naar het email adres wat we hebben aangemaakt, staat een paar pagina's terug ?
Ik wacht nog even met een app groep/fb. Eerst de eerste echo afwachten. De mijne staat op 18 maart gepland! Helaas had mijn schoonmoeder het al door doordat ik twee keer een drankje weigerde . Helemaal blij dat er een tweede bijkomt! Eigenlijk ook wel fijn, stel dat het misgaat kan je ook bij iemand je verhaal kwijt.
Ik wacht nog even met een app groep/fb. Eerst de eerste echo afwachten. De mijne staat op 18 maart gepland! Helaas had mijn schoonmoeder het al door doordat ik twee keer een drankje weigerde . Helemaal blij dat er een tweede bijkomt! Eigenlijk ook wel fijn, stel dat het misgaat kan je ook bij iemand je verhaal kwijt.