Uitgerekend begin november

Hallo allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik sluit mij graag aan bij deze groep.
Afgelopen maandag een positieve test in handen (ronde 5). Wat een fantastisch, maar onwerkelijk gevoel!
18 maart hebben wij de eerste afspraak bij de verloskundige, ben heel benieuwd:). Hopelijk is alles goed en kunnen we het dan na nog een paar weekjes vertellen aan iedereen.
Ook ik heb over de gehele dag soms wat menstruatieachtige pijn, maar het komt en gaat, dus volgens mij is dit normaal...
Hopelijk kunnen we hier het een en ander met elkaar bespreken:).

Goedemorgen!
Gefeliciteerd allemaal. 
Wij hebben afgelopen zondag positief getest. Donderdag was mijn NOD, dus al een paar dagen het idee dat het zo was. Volgens de berekening de 31ste uitgerekend (vandaag 5+2) maar ik denk dat dat niet helemaal klopt. Dus op het randje van oktober/november. 
Het is nog wat onwerkelijk want het is best snel gegaan bij ons. Maar zeker niet minder gewenst want we zijn er echt voor gegaan. 
Ik heb me inmiddels aangemeld bij een vk, gisteren een gemiste oproep dus vandaag zullen ze het vast weer proberen.
Totaal nog geen last van misselijkheid. Wel enorm moe aan het einde van de dag. Vooral na een werkweek (ma t/m Don) ik lig er echt optijd in.
We zijn heel blij met de positieve test maar het is nog wat onwerkelijk.
Ik lees hier graag mee, ik ben zelf niet zo van het vele posten. Maar omdat dit de eerste keer is lees ik graag de ervaringen van anderen.
Groetjes Marlies 

Gefeliciteerd leuk zeg het is echt allemaal nog zo onwerkelijk !
Ook ik heb de eerste afspraak staan op 26-3 voor de intake en gelijk de eerste echo bij de VK. Als het goed is rond 4 November uitgerekend. 

Dag dames  
Ik ben uitgerekend begin november en had vandaag men nod. (maar de gewone testen waren wel al positief vanaf dinsdag  
Mega beginnen wenen want ik had wat roze afscheiding daarnet, Hopelijk gaat alles goed. 
Nog meiden met zo'n angst?
Ik heb ook al een hele week steken links onder :/

Hallo Iedereen,
Ik heb afgelopen week ook een test gedaan. Uitgerekende data zou 28 okt zijn. Aangezien mijn eerst kindje ook te laat was, dacht ik dat het slimmer was om naar deze groep te gaan. 
Ik ben sinds deze week erg moe, verder geen bijzondere kwaaltjes.
wel heb ik lichte bloedingen bij inspanning. Echter is me dit bekend van mijn vorige zwangerschap. Ik probeer er maar gewoon van te genieten en hoop dat alles goed is. 

Terug
Bovenaan