Uitgerekend begin november

Idem hier! Wij ook een positieve test vanmorgen! Uitgerekende datum 30 oktober - 2 november. Zwanger geraakt in ronde 6. Dus vreselijk gemiddeld haha. Gezien mijn leeftijd, 34, super blij. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat. 

Ik heb ook van die krampjes. Beetje scherper dan menstruatiekrampen. Ik moet de verloskundige nog bellen. Zit nu op m'n werk. Ik heb echt 0 concentratie. 

@Ixxomi, gefeliciteerd!! Ik ook op werk en ook 0 concentratie haha!
Goed te horen dat ik niet de enige ben met die krampjes! En ze zijn inderdaad wat scherper dan menstruatiekrampen.

Gefeliciteerd allemaal!

@happypientje: ik had die krampjes gisteren en eergisteren. Vandaag geen last van. 
Voel me, nu ik het weet, wel opeens vermoeider en ik word wat weeiig als ik 3 uur niks eet. Maar of dat nu mentaal of lichamelijk is? ;)

Haha ja dat eten zal ook wel mentaal zijn, maar zeker ook fysiek. Ik heb ook krampen al 2 dagen. En gisteren ook een beetje bloedverlies. Dat was dus heel erg schrikken! Gelukkig was het maar 1x en vandaag helemaal niet, dus ga er van uit dat alles nog goed is. Heb 25 maart mijn eerste echo dus nog even wachten.

[quote quote=10170702] En gisteren ook een beetje bloedverlies. Dat was dus heel erg schrikken! Gelukkig was het maar 1x en vandaag helemaal niet, dus ga er van uit dat alles nog goed is.[/quote]
Dit had ik ook tijdens mn eerste zwangerschap. Ik las de app van ouders van nu over het beetje bloed dat je kon verliezen in de eerste week en die avond had ik het ook. Maar schrok dus nietecht omdat ik er al op voorbereid was. Zolang het daarbij blijft is er denk ik niks aan de hand. 

Ik ben trouwens wel zenuwachtig nu omdat ik voor mn nod weet dat ik zwanger ben. Ben blij als het zaterdag is en ik die dag overleefd heb. Dan ga ik maandag lekker de vk bellen om een afspraak in te plannen. Ik mag in principe vroeg ivm de eerdere miskraam maar heb gister met mn vriend overlegd en ik denk dat we tussen de 7 en de 8 weken willen gaan (is normaal bij deze vk) omdat het vorige keer net voor de 7 weken mis ging. 
Ik ben echt blij dat ik hier weer lekker kan meelezen en kletsen. Heb het een aantal maanden niet gedaan omdat ik me dan rot ging voelen maar nu zit ik weer vol energie en goeie moed :)

Succes dames de komende tijd! 

Ik heb 18 maart mijn eerste afspraak. Op 7+5. Ik mocht ook vroeger ivm leeftijd. Vind het allemaal super spannend.

Hallo allemaal,
Voor mij ook gisteren (vroeg) positief getest in ronde 1! Heel spannend en vooral onwerkelijk... Morgen zou ik ongesteld moeten worden en had dan normaal de dagen ervoor al wat licht bloedverlies, nu dus niet. Heb wat gespannen/pijnlijke borsten (avond en vroege ochtend vooral), wat zeurderige pijn in mijn onderbuik soms en wat hoofdpijn. Verder nog niks, wat dan weer een beetje zenuwachtig maakt. Vandaag opnieuw (2... Ik ben een controle freak en wil dus natuuuuurlijk van verschillende merken bevestiging) positief getest. Morgen nog maar een testje op de officiële NOD.
Hoop zo dat het voor ons allemaal goed blijft gaan. Succes meiden!

Hoi hoi, 
Als eerst allemaal gefeliciteerd! 
Ik heb ook een positieve test paar dagen voor mn NOD, zondag nog weer even testen en maandag hopelijk de VK bellen. Ben best zenuwachtig voor de test van zondag. 
Gebruiker... het is heel normaal om nog niet zo veel te voelen, ik heb veel lichte hoofdpijn en ook wat pijn in mn onderbuik (banden die opgerekt worden?) 
Hopelijk een mooie tijd voor allen! 

Terug
Bovenaan