Uitgerekend begin november

Hoi AnnJ,
Eerst maar even gebruikersnaam aangepast (makkelijker leek me). Bedankt voor de geruststelling! Het voelt een beetje te mooi om waar te zijn, daardoor wordt ik zenuwachtig.
Jij veel succes met de zenuwen en ik duim voor je zondag!

[quote quote=10171123]Ben best zenuwachtig voor de test van zondag.[/quote]
Heel herkenbaar. In mn vorige zwangerschap had ik me aangemeld bij mama's voor mama's en toen die dame kwam was ik ook zo zenuwachtig dat ik opeens niet meer zwanger zou zijn.. Gelukkig liet ie direct een mooie dubbele streep zien maar die angst is niet gek. 
Ik ga morgen weer testen als ik vandaag (mn NOD) overleef. Probeer er gewooon van uit te gaan dat het goed zit want ben de hele dag door misselijk (zo onder de oppervlakte weet je wel, niet mega-ik-moet-bijna-overgeven misselijk) en kan uuuuuren slapen. 

Hou ons op de hoogte!

Waarom zou de test ineens niet meer positief zijn? Dat risico heb je alleen als je nu ineens toch ongesteld wordt en dus een miskraam hebt. Maar zolang je niet ineens heel erg bloed (en niet spotting) dan kan de test niet ineens negatief worden hoor. Denk aan jullie bloeddruk :) We moeten nog 8 maanden. 

Ixxomi daar heb je helemaal gelijk in! Soms werkt het beter als iemands anders dat even zegt, bedankt. 
Hopelijk blijft alles goed gaan en dan maandag de VK bellen :)

Hallo allemaal
allereerst gefeliciteerd en leuk om te lezen dat jullie ook in november zijn uitgerekend. 
Ik ben nu 4 weken zwanger en ook 1 november uitgerekend. 
Hoe voelen jullie je met 4 weken? Ik heb vorige week wel 2 dagen heftige buikkrampen gehad savonds en dat duurde 10 minuten. Geen bloedverlies gelukkig. Herkennen jullie dit ook? 

Hoi dames,

Gisteren was dasr eindelijk de positieve test! Volgens de tool ben ik 5 nov uitgerekend. 

Hoe voelen jullie je? Hebben jullie al last van kwaaltjes? 

Terug
Bovenaan