Uitgerekend begin november

Ik heb nog geen last van kwaaltjes. Bij mijn vorige zwangerschap was ik van 7 tot en met 24 weken heel misselijk en braken. Dus ik geniet nu nog van de tijd zonder kwaaltjes. 

Goedemorgen dames,
Ik kom ook lekker mee kletsen! Ik heb afgelopen maandag positief getest. Ben 27 oktober uitgerekend volgens mijn telling, 11 maart 1e echo. Ik ben zwanger geworden met clomid. Super spannend allemaal. Veel succes met de wachtdaagjes. Ik heb ook 2 dagen veel krampen gehad en nog steeds trekkerig gevoel in liezen. 

Hallo!! Ik ben uitgerekend op 27 oktober dus komt ook in de buurt! Mijn intake en echo staan gepland op 18 maart dus nog even spannend aangezien ik 0.0 symptomen of klachten heb! 

Hallo dames! 
Ook ik sluit me voorzichtig aan vanmorgen een lichte streep op mijn test :)
https://www.mupload.nl/img/plltbzlwqyz.jpeg
Maar was 1 dag voor nod. Woow ben zo blij! Mij lijkt het leuk om met jullie te kletsen. Ik had een soort voorgevoel ma durfde dat ook weer niet te hopen omdat ik vorige maand ook dingentjes dacht te voelen. Nu vooral veel honger beetje opgezette buik en met vlagen erge buikpijn. Mij lijkt een groepsapp of fb pagina dadelijk als we wat verder zijn wel fijn:) 

Terug
Bovenaan