Uitgerekend begin november

Volgens mij kan ik me ook aansluiten hier: eerste echte poging, had vrijdag ongesteld moeten worden, vanmorgen een test gedaan en een lichte tweede streep. Dan zou ik op 1 november uit komen!
Beetje raar: mijn vriend is net gister vertrokken naar het buitenland en komt de 5e pas thuis! Wil het eigenlijk niet vertellen via de telefoon natuurlijk, kijken of ik het voor me kan houden of niet (en zal morgen nog een extra testje doen) ;) iig een kleinigheidje gekocht voor als hij terug is... Wel lekker zo'n forum dat je het toch al kunt delen met mensen!

FO, gefeliciteerd en heel veel succes met geheim houden! Hier ook 1 november, leuk hoor zo delen inderdaad.
Volgens mij kan je toch in je profiel wel zien van welke groepen je lid bent en anderen ook? Dus dan kunnen andere mensen inderdaad de groepslijst niet zien, maar je vrienden wel in je persoonlijke profiel toch?

Lijkt me gezellig om een whatsapp groepje te hebben, zal ik er een maken? 
Ik kan ook niet helemaal blij zijn, wij hebben al een miskraam gehad een een vroeggeboorte van tweeling.. vind het doodeng maar proberen toch positief te blijven. 

@crazycatlady leuk! Ik app graag mee! :) kan ik je via dit forum een berichtje sturen met mn nummer?

Wat een heftig verhaal trouwens, ik snap dat deze zwangerschap doodeng voor je moe5 zijn, maar knap dat je  positief blijft!

https://www.mupload.nl/img/3urx0t1q.jpeg
test ietsje opgelopen maar nog geen knaller! Kan ik toch al verloskundige bellen of wat zeggen jullie?? 
Nee je kan hier geen privé berichten sturen echt jammer! 

Ooh, hier ook hoe ik het uirekende voor 29/10/19 . 
En ook een opgeblazebn gevoel .
Hoofdpijn en soms misselijk..
Op 19maart onze eerste echo zo spannend 

Veel succes met jullie kleintje 

Terug
Bovenaan