Uitgerekend begin november

Hi allemaal! Ik wil ook wel mee doen met een whatsappgroepje :) Is er al iemand mee aan de slag? 

Ik heb een geheim emailadres wat ik kan gebruiken, dus als je je nummer daar naar toe stuurt, richt ik wel een whatsapp groepje op. Zou het wel fijn vinden als het niet te gigantisch wordt, stuk of 15 max? Een fb groep kan wel groter maar voor whatsapp lijkt me dat niet zo handig. 
Als je mee wil whatsappen, stuur dan je nummer naar ovnznm@gmail.com. 

San-dra ze plannen echt direct 2 afspraken in. En ik kreeg ook een vragenlijst toegestuurd. Doen ze helemaal niet moeilijk over :) 

Hier 18 maart en 8 april afspraken staan. Was allemaal zo geregeld. 

Leuk, ik doe ook graag mee! Mailtje komt eraan. @San-dra; ik heb inmiddels ook twee afspraken staan, net als @Ixxomi! 22 maart de eerste echo. Zo spannend!
Vannacht ook de eerste misselijkheid. Heel irritant, want bijna niet geslapen, maar tóch ook wel een fijne bevestiging.

2 afspraken bij mij maar 1??? of hebben jullie intake appart en dan echo? Ja ik heb ook al vanalles gekregen via de mail ? besef komt steeds meer te komen maar kan niet wachten om je kindje voor het eerst te zien op een echo dat lijkt me echt zo uniek! 
Ik ben nog niet echt misselijk! Maar zal snel komen denk ik. Is dit voor iedereen eigenlijk hun eerste kindje?
spreek jullie graag in de app! Fijn als die er dadelijk is praat net wat makkelijker ?

Hoi!
Gefeliciteerd allemaal! Ook ik had vrijdag een positieve test in handen! :) En ben, zoals meerdere, waarschijnlijk 1 november uitgerekend. 
Voordat ik de positieve test kreeg had ik al het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. En het is ook zo :) Mijn man (dit klinkt heel oud xd) geloofde het niet meteen, ondanks de duidelijke streepjes. Pas na een test van cb waar het echt op staat geloofde hij het echt.
Ik wil ook graag meepraten in de app, maar vind het ook wat snel om nu al te doen. Straks blijk je iemand te kennen xd

Whatsapp groep lijkt me heel leuk! Ben ook zeer benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen en hoe oud jullie zijn en of jullie symptomen hebben enzo! Ik meld mij zeker aan! 

Terug
Bovenaan