Uitgerekend begin november

Gefeliciteerd!! Super mooi nieuws :)
Vertel het mn ouders denk ik na de eerste echo als alles goed is (mocht het niet goed gaan, dan vertel ik het ook). Jullie dan? 
Heeft iemand het al verteld? 
En al last van de eerste kwaaltjes? 

Wij vertellen het onze ouders en goede vrienden bij 8 weken, ik heb op rommelende darmen en opgezette buik van mn darmen verder nog nergens last van :) 
Jij dan AnnJ? 

Ha meiden,

gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb ook een positieve test, waarschijnlijk rond 2 nov uitgerekend, zo blij!
Dit wordt ons tweede kindje, we hebben al een zoon van 1,5.
Hoe voelen jullie je? Ik heb iets last van gevoelig tepels en wat weeïg gevoel, verder niks.
Bij mijn eerste had ik volop klachten dus vind het nu wel spannend!

Ook ik sluit me aan! Gisteravond een positieve test in mijn handen. Helemaal gelukkig :). Volgens berekeningen ben ik 30 okt. uitgerekend. Ik lees graag mee. Gefeliciteerd allemaal :D

Leuk om te lezen allemaal, spannend! Voor ons ook het eerste kindje zoals veel hier volgens mij, best eng dus allemaal! 22 maart afspraak bij de verloskundige en 5 april dan de echo: een paar uren voordat we met mijn ouders, broertje, zusje en zwager naar Lissabon gaan: lijkt mij een hele mooie gelegenheid om te vertellen van de gezinsuitbreiding! Eerder wil ik het eigenlijk niemand vertellen nog, misschien 1 vriendin zodat je iig een beetje kunt sparren.... Wij mogen overigens wel al eerder een echo als we willen, dat is dan voor eigen rekening maar kost bijna niks, weet alleen niet of we dat gaan doen of niet.
Qua kwaaltjes: mijn borsten zijn mega warm en zijn gevoelig, dus volgens mij werkt het allemaal haha. Liever dat dan misselijk, dat lijkt me mega onhandig op het werk... maar daar ga ik vast niet aan ontkomen ;)
Ps. Ik heb de cadeautjes binnen voor mijn vriend om hem te laten weten dat hij papa wordt, pff nog 7 nachten voordat hij thuis is!

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik kan mij aansluiten bij deze groep. Gister een positieve test! Volgens de berekeningen is de uitgerekende datum 4 november.
Voor ons het eerste kindje dus extra spannend. Is het normaal dat je meteen naar de verloskundige belt?
Heb gister wel last gehad van krampen in mijn buik en 's avonds misselijk.

Gefeliciteerd allemaal!
ook ik wil me graag aansluiten, heb 3 positieve testen in me handen gehad, naar eigen berekening ben ik 09-11 uit gerekend.
heb verder niet echt kwaaltjes alleen veel pukkels en me darmen spelen op.
dit is mijn 2e zwangerschap heb een zoontje van bijna 10 maanden?

Gefeliciteerd dames! 
@simtex je hebt een positieve test dus dan mag je de VK bellen. 
FO dat lijkt me een hele lange week! Hoe ga je het hem vertellen? 
Mijn darmen/opgeblazen buik lijken iets rustiger te worden :) en nu zijn mn tepels erg gevoelig. Door de dag heen wat vlagen van misselijkheid. 
Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan