Uitgerekend december 2015

Hallo,
Sinds vrijdag weet ik dat ik in blijde verwachting ben van ons 3de kindje. De eerste is inmiddels 13 jaar, de tweede is 1 jaar en nu ben ik nog voor de laatste keer zwanger van ons 3de kindje. Alle 3 zijn via IUI gekomen. De eerste was met een IUI poging gelukt, de tweede ook met een poging gelukt, de derde met 4 IUI pogingen met 2 mislukte niet in kunnen leveren mannelijk aandeel. Als jullie me begrijpen.
Ik wil graag met andere vrouwen praten over het reilen en zeilen van hun zwangerschap tot aan de laatste loodjes :)

Hoii, ik ben sinds net nieuw hier.. wij hebben afgelopen zaterdag een positieve test in handen mogen krijgen :)
Had de HA gebeld, maar het is de bedoeling dat we 7 mei de eerste echo krijgen.
Alleen wil ik het graag voor 5 mei want dan is mijn man jarig en dan kunnen we met zijn verjaardag aan de familie vertellen en een foto van de echo laten zien als alles goed mag gaan :):)

Allereerst jij ook gefeliciteerd. Is het jullie eerste kindje of heb je al meer? Ik ben ook nieuw hier op het forum hoor ;)
Mijn eerste echo is in ziekenhuis met 7 weken en dat is al op 16 april :)Ik krijg zo vroeg een echo omdat ik hormoonstimulatie heb gehad. De kans bestaat dat ik een meerlingzwangerschap kan hebben. Hoop het toch niet, want ben echt niet groot namelijk.
Je kan je HA vragen of de echo ietsje eerder mag. Paar dagen verschil maakt niet heel veel uit bij 10-11 weken.
Aah leuk om zo even met medezwangere te mogen kletsen. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben nu 39 jaar en als de kleine wordt geboren dan ben ik 40 jaar. Ik ben in november jarig namelijk.

Hey mamas (in spe), voor mij nieuw om op een forum zo iets moois te kunnen delen. Ik ben heel benieuwd naar wat jullie voelen zo in de eerste weken. Zelf ben ik uitgetekend op 28 november en zwanger na de vierde tp via icsi. Vanaf vier weken voelde ik een lichte druk onder in mijn buik, ook omdat ik natuurlijk overal oplet of ook iets voel. Ha ha het liefst voel ik heel de dag door iets, al is het misselijkheid, om mijn onzekerheid weg te nemen. Al weet ik dat dat niet mogelijk is. Die druk is inmiddels weg. Zeven jaar geleden ben ik bevallen van mijn overleden zoontje dus misschien daarom ook wat meer angst. Hoe is dat voor jullie? Over twee weken de eerste echo dus hopelijk dan wat meer zekerheid.

Groetjes mama in spe

Hoi Allemaal,
Ook ik ben nieuw hier op t forum.Eerste allemaal gefeliciteerd!Nadat ik 2 weken iedere dag wel menstruatie pijn had, continue weer bang was dat ik ongesteld was. ( heel onregelmatig en lange cyclus) afgelopen zaterdag toch maar test gedaan en deze was positief!Ik heb mijn eerste (inwendige) echo op 22 april, vanwege mijn onregelmatige cyclus willen ze dan kijken hoe ver ik daadwerkelijk ben. En aangezien ik met agressie werk, moet ik met de 12 weken van de groep af.
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik merk dat ik best wel onzeker ben en veel te veel nadenk, dus vind ik t fijn om met andere ervaringen uit te delen.

gefeliciteerd @evaa25 !! (En alle andere zwangeren natuurlijk ) Ik heb 4 mei pas mn eerste echo.. was eerst 7 mei maar heb het een paar dagen eerder nu ☺het liefst heb ik die vandaag nog.. dan weet je of alles goed zit... ik ben nogal klumzig met dingen laten vallen pfff..

Heyy lees net dat er gereageerd was op mijn eerdere bericht.. niet schrikken hoor ;) wij zijn jong gegetrouwd haha.. ik ben nu 20 wordt in juni 21 en ben zwanger van oms eerste kindje.. echt heel bijzonder...

Terug
Bovenaan