Uitgerekend december 2015

Oké. Toevallig dat we er 's avonds allebei meer last van hebben. Ik zou ook niet weten of dat al kan, maar volgens mij is bandenpijn meer een kwaal waar je later in je zwangerschap last van kunt hebben.

Heb jij het al aan iemand verteld?

Ik hoop dat je hond er inderdaad goed op reageert. Helaas is dit pas te merken als jullie wonder er eenmaal is.
Wij hebben dit met onze katten; Zij zijn ook ontzettend jaloers en reageren ook agressief naar kleine kinderen :(

Ik krijg een melding in mijn mail, dus op de telefoon, vandaar mijn snelle reacties ;

Ohh.. das handig.. ik krijg totaal nergens een melding van ;)
Maar inderdaad wel toevallig dat we zo een beetje dezelfde kwaaltjes hebben..
Hopen dat onze misselijkheid en heel veel overgeven uit blijft haha.

Ja met jaloerse katten is het inderdaad ook lastig.
Wij hopen dit jaar en anders begin volgend jaar te verhuizen naar een groter huis.
Als het dan echt niet kan met de hond, dan kan de hond even afgezonderd worden (is nu dag en nacht in de huiskamer/keuken).

En haha tja.. zaterdag ochtend om half 8 positief getest, en om 8 uur waren we bij mn man zijn vader en moeder haha.. en daar waren ook zijn zus en zwager die het dus gelijk wisten..
Was wel heel bijzonder, want mijn schoonmoeder had in die week over mij gedroomd dat ik zwanger was, en een stukje uit haar Bijbel gelezen uit Jesaja 54, dat haar nakomelingen uit zouden breiden.
En toen was het ook nog zo.. dus heel bijzonder!

Daarna hebben we het nog aan mijn ouders verteld, en aan 1 zus van me, die zit naast mij op kantoor op mn werk.. heb het liefst dat wel 1 iemand op het werk weet dat is zwanger ben voor als er wat zou gebeuren ;)

Ja, dat is zeker handig ;)
Het zou fijn zijn als jullie straks een groter huisje hebben, dan kan je inderdaad de hond even afzonderen.

Ooh, das wel heel bijzonder! :) Het is ook goed om het aan iemand te vertellen, want als het wel mis gaat, dan heb je mensen om je heen die je kunnen steunen.

Spannend hoor.. Ja en het is gewoon leuk om er over te praten.. Ik zelf heb al zoiets van nou, vertel het iedereen haha maar mijn man wil wachten tot zijn verjaardag dan zijn onze beide familie's bij elkaar dus dat is inderdaad wel zo leuk maar dat duurt nog zo lang haha..

Succes met vertellen Evaa25, Spannend!!

Ja, het liefst schreeuw ik het ook van de dagen, maar ik ga echt wachten totdat ik de 12 weken grens ben gepasseerd, omdat het nog zo vaak fout gaat in het eerste trimester. Ik durf niet eens blij te zijn.
Wanneer ben je jarig? Vertel jij het wel voor de 12 weken?

Als het goed is ben ik wanneer we het vertellen 11 weken zwanger.
Dan vertel ik het op mijn man zn verjaardag, 5 mei

ps: hoe oud zijn jullie als ik vragen mag ;)

Terug
Bovenaan