Uitgerekend december 2015

Hoi allemaal!

Ook ik kan met trots melden dat mijn man en ik in verwachting zijn van ons eerste kindje! :)
Als alles goed gaat zijn wij 1 december uitgerekend. Ik ben nu dus 5 weken zwanger.
Ik heb mijn eerste echo al gehad en 29 april heb ik mijn tweede echo.

Op dit moment ben ik erg onzeker, maar vooral saggo. Ik ben veel te bang dat het mis gaat. Hoe gaan jullie hier mee om?

Leuk om zo ervaringen te kunnen delen!

Liefs, Kim.

Gefeliciteerd Kim! Ja ik ben ool wel wat zenuwachtig hoor.. maar jij hebt je eerste echo al gehad? Die heb je toch met 10 of 11 weken pas normaal gesproken.. ?

Ja, dat klopt. Wij dachten in eerste instantie dat wij al langer zwanger waren, omdat mijn laatste menstruatie raar verliep. Ik moest daarom zo snel mogelijk komen, maar helaas was er nog niks te zien. Er zat wel iets, maar ik was pas 5 weekjes.. Baal er aan de ene kant wel van, want nu leef ik alleen maar in stress.. Kan mij niet voorstellen dat mensen hiervan kunnen genieten.

Wanneer ben jij uitgerekend? Heb jij al kwaaltjes?

Ohh.. zo.. ja dan ist inderdaad balen als je dacht dat je al verder was.. ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben omdat ik het gevoel heb gehad ik 2 x een eisprong heb gehad.. maar volgens mijn 'Laatste' eisprong ben ik 5 december uitgerekend.. en jij?

Mijn kwaaltjes tot nu toe zijn wat ongi krampjes onder in me buik, grotere en gevoelige borsten, heeeeel moe en boeren.. pfff dat lijkt soms echt onbeschoft haha.. het was dan ook men allereerste kwaaltje.. ook mijn hond sprong ineens niet meer tegen me aan als ik thuis kom wat ze eerst wel altijd deed.. en ze is extra waaks.. mn lieve mechelse herdertje ☺
en jou kwaaltjes?

Ja, dat was inderdaad wel een domper.
Als ik naar mijn laatste menstruatie kijk, ben ik op 1 december uitgerekend. We schelen dus niet veel! :)

Haha.. Jou kwaaltjes herken ik wel. Ik heb ook voornamelijk last van moeheid & boeren. Ook heb ik veel last van mijn darmen en dunne ontlasting.
Ik heb alleen in de avond het gevoel dat ik zwanger ben. Heb jij dat ook?

Ahhh.. Wat lief! :) Ik ben gek op Mechelse Herders!

Pff.. had net op mijn telefoon een heel verhaal getypt, en hij heeft alleen dat bovenste stukje verstuurd ;(
Ik heb inderdaad s avonds ook meer pijn en last van moeheid dan overdag.. heb het gevoel dat ik nu al bandenpijn heb haha weet niet of dat al kan..
Mijn mechelse herder is echt heel lief inderdaad, alleen hoop ik dat ze straks goed met ons kleintje kan omgaan..
Ik weet dat ze tegen sommige andere kinderen niet heel lief is ;(

Krijg jij trouwens een melding op je telefoon als ik een bericht stuur, of kijk je gewoon af en toe op deze site?

Terug
Bovenaan