Uitgerekend december 2015

Hallo!

Ik ben hier nieuw en zwanger van mijn eerste kindje. Dit kwam veel sneller dan verwacht en ik ben er heel erg blij mee. Maar ook vind ik het wel spannend! Volgende week donderdag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd naar de uitgerekende datum. Deze is nu nog lastig te bepalen omdat ik maar 1 keer ongesteld ben geworden na het stoppen met de pil maar ik verwacht dat deze rond 2 december ligt. Leuk om met jullie verhalen mee te lezen!

Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen zwangerschapskwaaltjes alleen ben ik wel heel erg moe de hele dag!

Alle nieuwe zwangeren hartelijk gefeliciteerd!! Vanmorgen ben ik maar thuis gebleven van mijn werk.. pfff.. zooo moe en beroerd.. heb dan ook echt heel de ochtend geslapen.. Denk dat ik vanmiddag zo weer heel de middag kan slapen.. hopen dat dat weer weg gaat, want dat is ook niet alles.. (in ieder geval wel beter als overgeven)
En op mijn werk hebben me ze ook nodig ;(

Ik heb trouwens al het gevoel en ook zie ik het wel in de spiegel dat ik nu al een buikje krijg.. wie heeft dat nog meer?

@bulldoglover ik weet je dan te vinden als ik vragen heb! Hoop van harte dat het goed gaat met jou en de kleine:)

Uiteraard iedereen hier gefeliciteerd!

@gebruiker 911473 ook jouw eerste? Je bent een dagje eerder dan ik uitgerekend. Pff wat spannend he!

Liep ik gisteren nog heel dapper te verkondigen dat ik nog niet echt misselijk ben geweest..daar kom ik inmiddels op terug. Heb tot diep in de nacht overgegeven. Heb een record gevestigd in mn leven.. Tjonge wat voelde ik me ellendig zeg.

@my1994 mijn dienstbroek zit inmiddels wat strakker. Volgens mij komt dat meer door mijn opgezette darmen. Gelukkig draag ik thuis meestal baggy jeans.

Iedereen gefeliciteerd! En ik mag me ook bij de club voegen! Heb gisteren (iets te vroeg) getest en hij was positief :)! Zoals het er nu uitziet zijn we 24 december uitgerekend van ons tweede kindje. We (vriend en ik) hebben al een dochter van dik 3,5 jaar. Heb toen ook meegeschreven op het augustus 2011 forum (onder een andere alias, wil nu niet dat ik herkenbaar ben vanwege dat ik pas 3+5 ben...) Eerste afspraak bij de vk op 13 mei en echo op 30 mei. Lang wachten nog hahaha! das wel een nadeel van vroeg testen ;).

Oooh wat veel berichten ineens....ik heb even niet meegelezen. Wow, wat veel zwangeren erbij gekomen zeg...

Ik heb aanstaande donderdag al mijn eerste echo....ik ben zoooo benieuwd naar onze nieuwe wondertje.

Tsja, die buik. Ik kan de mijn niet meer verbergen onder een strakkere trui of shirt. Ik schrik er zelf van (alweer). Mijn laatste zwangerschap had ik vlak voor de bevalling maar liefst een buikomvang van 110 cm...oeps. Maar na de bevalling was ik weer mooi slank (maatje 38). Ik hoop dat het ook weer zo gaat lopen.

Terug
Bovenaan