Uitgerekend december 2015

aah my1994 ik was eergisteren misselijk van de moeheid. Bleh! en vreten dat ik nu al doe. Normaal eet ik maar een boterham in de ochtend en middag en in avond een beetje avondeten. Net als mijn vorige vreet ik al een bouwvakker en geen gram aankomen....hahhaha best wel handig dan

Idd.. dat eten dat gaat er bij mij ook wel in en dan wel lekker eten.. hmmm van de week had ik peertjes met koevlees(draadjesvlees) ☺

Wij komen trouwens uit Flevoland.. verder heb ik wel kans op een tweeling.. zou wel heftig zijn maar wel cool.. zit bij ons in de familie.. bij ons heeft een tweeling:
mijn moeder
2 tantes en
een nicht
mijn Zus
mijn schoonzus
Pff t zou kunnen haha

hahhaha lijkt mij geweldig om een tweeling te krijgen. Mijn dochter aast nu op een zusje en dan snel zegt ze er achteraan....of zusje en broertje tegelijk. Pfff....ik heb weliswaar hormoonbehandeling gehad, maar ik weet dat ik maar 1 goed eitje rijp had en twee in de wacht....
Dat (vr)eten vind ik soms erg genant gewoon. Mijn vorige zwangerschap waren we naar de wok gegaan....ik geloof dat ik ze failliet heb gegeten.

Ik ben de eerste in mijn familie die 3 kinderen straks heeft. Mijn broer heeft geen kinderen, mijn zus heeft 2 dochters.Verder heb ik geen contact met mijn ouders en de ouders van mijn man leeft niet meer. Zijn broers en zussen zijn totaal niet geïnteresseerd in ons dus die weten ook niet van onze kleine peuter zijn bestaan af. We vinden het zo wel prima. Wil je niets van ons horen, ook goed.
Mijn man wordt dit jaar 65 jaar en ik 40 jaar ;)....we zijn best wel wat ouder dan gemiddelde, maar ik word vaak nog 30 jaar geschat en mijn man 40 jaar.....hahaha...een gouden streling voor zijn mannelijke ego.
En hoe voel jij je verder?

Terug
Bovenaan