Uitgerekend december 2015

Als je moet voelen dat alles goed gaat, dan ben ik bang dat het bij ons niet goed gaat.. Ik ben namelijk helemaal niet positief, maar heel angstig. We hebben ons voorgesteld om gewoon lekker door te gaan met leven en dan zien we het wel op 29-04 :) We gaan nu uit van het negatieve ;)

Gelukkig bijna geen kwaaltjes :) Af en toe last van mijn darmen en ik heb een hoop pukkels ineens..

Fijne pasen voor iedereen!

Hoi ik ben ook niet zo heel lang hier op het forum. Iedereen gefeliciteerd! Ik er 2 dagen geleden achter gekomen dat ik eindelijk zwanger ben. Ik heb in januari een miskraam gehad bij 9 weken dus de eerste 16 weken zijn voor mij extra spannend! Maandag kan ik eindelijk weer contact opnemen met de VK om te vertellen dat ik weer zwanger ben, daar kijk ik echt naar uit, dat maakt het allemaal meer werkelijkheid. Nu maar hopen dat de echo's goed verlopen... ik heb mezelf voorgenomen om te genieten van mijn zwangerschap en niet bang te zijn.

Helaas weet ik dus uit ervaring dat er nooit een garantie is dat alles dan goed gaat na x-aantal weken. Mijn vorige zwangerschap is uitstekend verlopen tot aan mijn bevalling bijna fataal. Ons kindje had een stevige navel omstrengeling gehad en als verrassing een hazenlipje erbij. Als ik thuis was bevallen had ons kindje het niet gered waarschijnlijk, want we wisten het niet dat hij het erg benauwd had. Desondanks altijd maar van het positieve proberen uit te gaan dat het goed blijft gaan, mocht het fout zitten dan is moeder natuur er, denk ik dan maar.
Zelf heb ik in het verleden 3 miskramen met 7-8 weken gehad helaas. Dus in totaal ben ik inclusief deze 6 keer in mijn leven zwanger....uh, best veel als je er zo nadrukkelijk bij stil staat.
Over 10 dagen heb ik mijn eerste echo....wow, dat gaat best snel nu ineens. Ik ben benieuwd. Ik heb gelukkig niet veel kwalen buiten heel moe zijn (slaap bijna alleen maar) en veel honger hebben....weer zo'n lintworm in me (hahaha)
Iedereen vrolijk pasen alsnog....

Wat leuk al zoveel zwangeren en van harte gefeliciteerd. Hopelijk zal bij iedereen alles goed gaan. Ik heb vorige week (een week na NOD) positief getest! Heel spannend want 2 dagen na NOD testte ik nog negatief. Nu dus in blijde verwachting van ons eerste kindje. Eind april de eerste echo en dan begin december uitgerekend. Heel spannend allemaal.Gelukkig bijna geen kwaaltjes, maar dat kan nog komen. Hebben jullie kwaaltjes?

Hallo....
alle nieuwe 'zwangeren' van harte gefeliciteerd allemaal....
my1994die krampen kan te maken hebben met te weinig bloedtoevoer naar de ledematen en te kort aan calcium.
Nemen jullie allemaal ook extra vitamine in en vooral ook foliumzuur?

Terug
Bovenaan