Uitgerekend december 2018

Hoi allemaal,
wil me ook aansluiten maar wacht het nog af ben nu 3wk6dgn maar erg onzeker heb een miskraam gehad daarna anderhalf jaar zwanger vorig jaar mei dat was een BBZ met een eileider spontaan na 11 mnd weer zwanger. Ben alleen heel moe en wat gerommel en steekjes rond baarmoeder. Heb heel licht positief getest 

Hoi, 
Voor mij is het de zevende zwangerschap. Tijdens mijn eerste zwangerschap overleed mijn zoontje bij 20 weken.
Tweede zwangerschap werd een miskraam met 6,5 week. 
Derde zwangerschap was de eerste echo met 7 weken goed en bij de tweede echo met 10 weken het hartje gestopt. Uiteindelijk met tabletten van de gyn een miskraam gekregen, omdat het maar niet af kwam. 
Vierde zwangerschap kreeg ik bloedingen met 12 weken en dat stopte pas bij 18 weken. Met 33 weken had ik al weeën, dus een week in het ziekenhuis gelegen met weeën remmers en longrijpings prikken. Uiteindelijk met 38+5 weken ingeleid en binnen 3 uur bevallen van mn dochter. 
Vijfde zwangerschap was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, met spoed geopereerd. Eileider was al aan het lekken en stond dus op barsten. Waren er gelukkig nog op tijd bij. 
Zesde zwangerschap was geweldig. Alles ging goed, ik voelde me goed en kon alles blijven doen. Bevallen met 39+1 weken van mn zoontje. 
Ik ben ook nog steeds heel onzeker en bang dat het weer mis gaat. Denk ook niet dat dat anders kan als je een miskraam hebt meegemaakt. Als de weken verstrijken en de eerste echo's goed zijn, dan komt het vertrouwen langzaam terug. 
En je mag gewoon zeggen dat je bang bent dat het weer fout gaat, dat is echt héél logisch. Voor mijzelf helpt het echt om erover te praten en zeker nu in het begin omdat ik dan het meest onzeker ben. 

Hoi meiden, 
Ook ik kan me bij jullie aansluiten. Dit is mijn 2e zwangerschap eerste kindje. Eind januari ging het bij mij mis bij 6 weken was er op de echo al niets meer te zien. Nu weer pril zwanger 4+4 volgens mij berekeningen en uitgerekend op 4-12. Spannend hoop dat het goed gaat deze ronde. 

Welkom dames!

Er zitten heftige verhalen tussen, waardoor ik heel goed begrijp dat het nog spannender is dan dat je voor het eerst zwanger bent zonder geschiedenis.

Toch ook jullie (voorzichtig) gefeliciteerd! Dat het een plakkertje mag zijn en alles goed mag verlopen de komende 9 maanden. :) 

Hallo allemaal! ?
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Zelf heb ik ook vanochtend positief getest met clearblue zwanger 1-2. Vermoed rond 10/12 m’n uitgerekende datum te hebben. 
Vind het nog wel erg spannend want begin februari heb ik na 5 weken een miskraam gehad. 
Bij m’n eerder zwangerschap zat ik bij een geheime/besloten fb pagina. Is het misschien een idee om zoiets op te zetten? ? 
groetjes Jacoline

Allereerst allemaal gefeliciteerd. 
Juni 2017 getrouwd en gestopt met de pil. In september 2017 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Nu zwanger van ons eerste wondertje. Afgelopen woensdag derde controle gehad in get ziekenhuis en gezien dat het op de juiste plek zit. 9 april nieuwe  afspraak in het ziekenhuis. Als het goed is ben ik eind november begin december uitgerekend.

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd!!
Als het allemaal goed is ben ik rond 6-12 uitgerekend. Wel heel spannend, in februari heb ik na 5 weken een miskraam gehad en had niet verwacht dat het nu weer meteen raak zou zijn!
bij elk buikkrampje denk ik nu wel oneee... Maar ik probeer er niet teveel op te focussen.
qua kwaaltjes wat gevoelige borsten en soms vlagen van misselijkheid maar allemaal goed te doen tot nu toe.
Heel leuk om al jullie ervaringen te lezen!
liefs! 

Terug
Bovenaan